מתנה מהשטן – אמא מספר אחת: פרק ב'

לפרק הקודם
========================

יואל וקרן מביטים בה באימה אך בעקבות פקודת ה"אנחנו לא כאן” שקיבלה, אביב לא יכולה לראות או לשמוע את אחיה הטוחן את ישבנה הבהיר של אמהּ האומללה. היא מחליקה על הסקייטבורד לכיוון המטבח ואני שותל במוחה הוראה האוסרת עליה לצאת מהבית, מניח לה לנהוג בטבעיות לעת עתה.

"נו, זה מפתיע.” אני אומר ומחייך אל קרן ויואל אך הם רק יכולים להביט בי במבטים אומללים ומתחננים. מבלי להניח לבנה להפסיק לדפוק אותה, אני מניח לקרן לנשום כמה שניות ואז מחזיר אותה למצוץ לי, רטוב ורך כמו שהיא יודעת.

"חשבתי לגמור לך בפה, אבל אני חושב שאני צריך לשמור כוחות לבת שלך.”

ארבע עיניים שוב נפערות ומביטות בי בבהלה. לא יכול לעצור את החיוך שמתפשט לי על הפנים כמו כתם נפט.

קרן מנסה לדבר אך פיה מלא בזין והתוצאה היא ויברציות מענגות סביב הזין שלי, אך יואל מתחיל מיד לאיים ולהתחנן, החלחלה על פניו מעידה על כך שהוא מתחיל להבין את צורת המחשבה שלי. בתגובה אני רק מחייך אליו בהתגרות ומלטף את תלתליה של אמו המוצצת העסוקה כעת בלאונן את איברי הרטוב בעודה יונקת בעדינות את אשכי.

אני מורה לקרן לחדול מלרדת לי, קם מהספה והולך אל אביב העסוקה בהכנת כריך במטבח המפואר, עומדת ליד השיש בגבה אלי. נשימתי נעתקת למראה ישבנה המושלם, צמד כדורים עגולים מתחת למכנסונים ההדוקים, קצותיהם התחתונים מבצבצים בחוצפה מתחת לבד ההדוק. בליטה משולשת רפה מבהירה לי שהיא לובשת תחתוני חוטיני ומבט מדוקדק יותר מגלה לי שאני (וכל מי שיביט בה מאחור מקרוב) יכול לראות את קווי המתאר של שפתי ערוותה גם מאחור.

מבלי לאפשר לה לחוש בי, אני מחליש את עוצמת ה"אנחנו לא כאן” שלה כלפי אמהּ ואחיהּ והיא נעצרת, מסתובבת לאחור בתמיהה, כאילו שומעת רחש שאינה יכולה להסביר ואינה יודעת את טיבו, אולי נזכרת במשהו שחלמה בלילה. אחרי כמה רגעים אני מחליש עוד יותר את עוצמת האשליה והיא מניחה את הסכין מידיה וזוקרת את אוזנה כלפי הרחש. כאשר אני מבטל לחלוטין את ההוראה היא יוצאת מהמטבח ותרה אחר הקולות ואני מתענג על האופן שבו כדורי ישבנה השרירי מתהדקים בכל פעם שהיא פוסעת לעבר הסלון.

אביב נכנסת אל הסלון ומביטה בזוועה במתרחש: כדי להיות בטוח שיהיה לה מה לשמוע, הוריתי ליואל להגביר את קצב ועוצמת הזיון וכעת הוא דופק את אמו בתחת בעוצמה, מדביק אותה אל הספה בכל פעם שאגנו הולם בישבנה הבשל והרך. קרן נאנקת בכאב בכל פעם שבנה משפד אותה, פניה חיוורים ומיוסרים תחת ההתקפה שלו.

"אמא! יואל!” צורחת אביב, מוחה לא מצליח לעכל את המחזה הסוריאליסטי. יש כל כך הרבה פרטים לא נכונים בתמונה הזו שהיא פשוט אינה מצליחה להבין מה היא רואה.

"אביבי…” נאנקת קרן הנטחנת. “זה הוא עושה את זהזה לא בכוונה…”

"מה? מי?!”

"אני.” אני אומר ומאפשר לה לראות אותי בעודי מחליק אל מוחה ומהדק את אחיזתי בו, מורה לקרן ויואל להמשיך במעשיהם ללא הפוגה.

"מה?” היא מסתובבת ושואלת, מפגינה אוצר מלים דל למדי, אם כי צפוי בהתחשב בנסיבות. מקרוב היא אפילו יותר יפה ממה שנראתה לי במטבח, עורה חלק ובר, עשיר בצבע ואני מבחין בפלומה זהובה עדינה על ידיה ובשיפולי בטנה.

אני מביא אותה להפנות אלי את גבה ולצפות באחיה הבועל את אמה כשהיא נשענת על הקיר ואז נצמד אליה מאחור ומחבק אותה, שואף מלוא חזה את ריחה הצעיר בעוד איברי נדחק אל בין פלחי עכוזה במכנסונים ההדוקים.

"את כל כך יפה, אביב.” אני אומר ומנשק את צווארה, ידי מלטפות את בטנה וכתפה. “ואת כל כך כל כך שלי…”

מוחה של אביב מוצף בפניקה עד שאני נאלץ להרגיע אותה כדי שלא תתעלף. כמובן שהלשון שלי המחליקה לאוזנה וידי המתגנבת אל מעבר לפס הגומי בחלקו העליון של מכנסוניה לא ממש תורמות להרגעת המצב אצלה. אני מלטף את בטנה השטוחה, אצבעותיי גונבות בכל פעם סנטימטר או חצי לתוך תחתוניה בעוד ידי השנייה מלטפת את בטנה מעלה, מתחת לחולצה. כריות אצבעותיי פוגשות את עצמות החזה התחתונות שלה ואני מלטף אותן בעדינות, חש בפניקה שלה גואה שוב. ידי הימנית בתחתוניה הודפות את אגנה אלי, משקיעות את איברי עמוק יותר בין פלחי עכוזה העגלגלים ואני מחכך אותו באטיות בינהם, חש בחמימות הבוקעת מתחת לבד הדקיק של המכנסיים הוורודים.

אביב מתנשפת באימה כאשר אצבעות ידי הימנית פוגשות את תלתלי ערוותה הראשונים.

"הי מתוקונת…” אני מלחך את תנוך אוזנה. “את שלי עכשיווזה הולך להיות כל כך כיף…”

"אמא!” היא צווחת בבהלה לנוכח אצבעי המחליקה בין שפתי ערוותה השמנמנות ונחה על הדגדגן שלה.

"אמא עסוקה, מאמי.” אני מנשק את עורפה העדין, ידי השמאלית חופנת שד מוצק ותפוחי מתחת לחולצה. “אבל אני כאן, את צריכה משהו?”

"בבקשהאני לא יודעת איך אתה עושה את זה אבלבבקשה תשחרר אותיתשחרר אותנו…”

"ששש…” אני מנשק אותה, שואף את ריחה הצעיר במלוא אפי, תערובת משכרת של דאודורנט, זיעה ושמפו. ידי השמאלית משחקת בשדיה המוצקים מתחת לחולצה והימנית מאוננת לערוותה הצעירה. אני צובט את פטמותיה ושתיהן מזדקרות בתגובה בעודי מלטף אותן בכרית האצבע, בזו אחר זו. לפנינו ממשיך יואל לדפוק את אמו כמי שכפאו שד, מה שלא ממש רחוק מהאמת, אגב. חוסר האונים שלה מתחיל לחלחל לתודעתה של אביב אך אני מונע ממנה להתייפח: "כשאת בוכה את לא יפה" וכל זה.

"רוצה גם, נשמה? רוצה את הזין העבה שלי בתחת?” אני שואל אותה ומביא אותה להנהן בכפיה.

אביב כורעת תחתי, עיניה הכחולות פעורות בבהלה לנוכח השליטה המוחלטת שלי בגופה. אצבעותיה נשלחות אל מכנסי ומפשילות אותן, אנקה לא רצונית נפלטת מהן כהשזין שלי משתחרר, זקור למחצה, עבה ומאיים. ראשה מתקרב אליו והיא מוצאת את עצמה מעניקה לו נשיקות קטנות ורכות, מהאשכים ועד ראש הזין, מלקקת אותו עד לקשיות מלאה. כמו ילדה שמקבלת סוכריה על מקל, אני מביא אותה להתחיל ללקק אותו בתנועות ארוכות ורטובות כשהיא אוחזת בבסיס העבה, כובע הבייסבול ההפוך משווה לה לוּק של ילדה שובבה.

אביב חשה בפיה נפער וראשה נע מעצמו קדימה, הודף את הזין העבה שלי אל מעבר לבין הבליעה. פניקה מציפה אותה אבל אני מכייל אותה למטה ומביא את אביב להתמקד במה שחשוב באמת: להתחיל לזיין אותי עם הגרון שלה. ידיה נשלחות לאחוז בישבני והיא יורדת עמוק עמוק, עד שראש הזין מחליק אל תוך גרונה, לופת אותי באחיזה חלקלקה ורטובה. אביב מביטה בי מלמטה, עיניה כחולות ומבועתות ודמעות ניגרות מהן. היא גם לא ממש נושמת ככה אבל אני שולט טוב כל כך בגופה שאני יודע כמה שניות יש לי עד עילפון ואני מניח לה לפלוט אותי בזמן, צופה בה מתנשפת בכבדות מתחתי, רוק ניגר על סנטרה ומטפטף על חולצתה ההדוקה.

מאחור יואל ממשיך זיין את אמו בתחת בתנועות מהירות ואני שומע את נשימתו הכבדה כאשר המאמץ המתמשך מתחיל להתיש אותו. קרן מייבבת אל כריות הספה, שדיה המעונים רוטטים קצב הזיון וגופה הבהיר סמוק כולו ונוצץ מזיעה. לרגע אני רק מקפיא את אביב ומורה ליואל להתחיל להפליק לישבנה של אמו וזו צווחת בהפתעה וכאב כשהוא מתחיל, הסטירה מהדהדת בחלל הסלון. בהיעדר הוראה להפסיק, יואל ממשיך לזיין את אמו בתחת ולהפליק לישבנה בקצב אחיד ובמהרה שני פלחי העכוז נצבעים בוורוד ואז ארגמן, סימני כפות ידיו הגדולות של בנה נראים עליו בבירור.

אני מעיף את כובע הבייסבול מראשה של אביב ואוחז בשתי הקוקיות הזהובות בשתי ידי. היא מביטה בי בבהלה מלמטה כשאני מתחיל לזיין לה את הפנים, הקוקיות שלה משמשות לי כמו רסן של סוסה אצילה. עיניה הכחולות והיפות נעוצות בי באימה כשאני דוחף לה את כל גוש הבשר שלי לתוך הפה, נועץ את הזין שלי עמוק מעבר לבית הבליעה ומתפנק על הלפיתה המפנקת של הגרון שלה. כמו פרש מיומן אני אוחז במושכות שלה ורוכב על פניה היפות במהירות, גרונה המעונה מפיק קולות לעלוע רמים ואשדי רוק ניגרים מפיה ומרטיבים את חולצתה.

אחר כך אני מחליט להוריד הילוך, לכן אני מחזיר את אביב למלאכתה והיא צוללת עלי שוב, שפתיה עוטפת את ראש הזין ואז מחליקות עמוד יותר ויותר במורדו עד ששני שלישים ממנו ממלא את פיה ואת גרונה. הפעם אני מביא אותה להתחיל להניע את ראשה קדימה ואחורה, מדמה תנועת משגל מענגת של גרונה. הקוקיות הרופפות מיטלטלות בקצב זיון הגרון שלה ורוק ודמעות שוטפים את פניה. לו הייתה יכולה הייתה עוצמת את עיניה או מביטה הישר לפנים אבל אני מביא אותה להביט בי, רוצה לראות כמה היא יפה כך מתחתי, עם העיניים הכחולות, השיער הזהוב וכובע הבייסבול האדום.

בדקות הקרובות אני מלמד אותה להעניק גרון עמוק איכותי. אביב כורעת מתחתי ואני מזיין את פניה הרטובות והסמוקות, דוחף את איברי הגדול אל בין שפתיה, ממלא את פיה ומחליק שוב ושוב אל גרונה הצר. אני אפילו מביא אותה ללקק את תחתית הזין שלי כשאני נעוץ בתוכה, למרות שזו משימה לא פשוטה לנוכח עוביו אבל בלי אתגרים קשה לייצר תחושת השגיות וסיפוק, וחשוב לי שהיא תצא מהסיפור הזה בידיעה שהשיגה משהו. פעם אחרי פעם אני מביא אותה לבלוע כמעט את כל מוט הבשר שלי עד שאפה החמוד מתקרב לבטן שלי ואז היא מניעה את הראש קדימה ואחורה כמה פעמים, מפנקת אותי עם הצוואר ההדוק והשפתיים הרכות, שמתאמצות להקיף את כל הזין.

כשאני מרגיש שאני עומד לגמור אני מחליט לעשות את זה בקוּל. אביב ממשיכה להעניק לי את המציצה המושקעת שלה עד שאני מתחיל להתפוצץ ואז אני מחליק החוצה, ממלא את הפה שלה בזרע תוך כדי, אבל כשאני בחוץ אני פשוט מניח אותו על האף שלה. בגלל הכמויות הלא הגיוניות שלי, אני מתחיל להתיז עליה את מפלי מיץ האשכים שלי, כאילו רוחץ לה את הפנים בשפיך. מצח, אף, לחיים, כובע, שפתיים וסנטר, השפיך שלי בכל מקום עליה, ניגר ביחד עם הזיעה, הדמעות והרוק במורד סנטרה, שם הוא מטפטף ומרטיב לחלוטין את החולצה ההדוקה שלה, שמתהדקת עוד יותר על השדיים הצעירים והמלאים.

"וואו, אביבי, זה היה כיף.” אני מחמיא לה. אבל הזין שלי מטונף ואני רוצה לנקות אותו (היגיינה אצלי זה דבר ראשון) אז אני ניגש אל הספה מול אם המשפחה הנטחנת ומתיישב כך שראשה בין ברכי. אוּפּסי! בדיקה זריזה במוחה מזכירה לי שמזמן לא גירזנו את הזין של יואל ופי הטבעת המיוסר שלה משופשף ודואב. אני שולח את אביב אל צנצנת הוזלין, עוצר את אחיה ואז מביא את הצעירה המזועזעת למשוח את איברו של אחיה ואת פי הטבעת של אמהּ בוזלין. כשהכל חלקלק ומגורז אני מתניע שוב את יואל והוא חוזר לטחון את התחת של אמא שלו. הזיון הזה מטריף אותו והוא מת לגמור אבל אני לא מרשה לו והוא ממשיך לתקוע אותה בתנועות קצובות, כמעט גומר אבל לא מצליח להגיע לשם.

קרן בינתיים מתחילה למצוץ את הזין הרפוי שלי, מנקה את השפיך והרוק של בתהּ. את אביב אני מביא לשכב לצדי על הספה ולהצטרף לליקוקים של אמהּ ואני מנצל את התנוחה שלה כדי ללטף לה את התחת מעל המכנסיים הדקים והצמודים. בדיקה זריזה במוחה מגלה לי שהיא חובבת פעילות גופנית ומגיל צעיר היא תמיד רוקדת, גולשת ואפילו שיחקה כדורגל שנתיים. המחשבה שאני עומד לתקוע את הזין בתחת המושלם (והבתול, אגב) הזה מסייעת לי להתקשות שוב בתוך כמה דקות. כמובן שהלשונות הזריזות של האמא והבת אשר מנקות אותו, עוזרות לזין להזדקר ולהתקשות עד שאני מוכן לפעולה.

אביב מוצאת את עצמה כורעת על השטיח לצד אמהּ ושתיהן מתקדמות עד שהן נחות עם המרפקים על הספה. אני ניגש מאחוריה והלב שלי מחסיר פעימה למראה השלמות של ישבנה, עגול ומוצק במכנסונים הלבנים וההדוקים. אני מסיט את בד המכנסיים והתחתונים, חושף טוסיק שזוף וסקסי, זוג כדורים עגולים ורוטטים ובינהם חור קטן ומזמין. הזין שלי אמנם רטוב מהמציצה הכפולה של אביב ואמהּ אבל אני נותן עוד מריחה טובה של וזלין, כי יש לי לב יהודי חם כזה. אני משחרר לה את הדיבור כשאני מניח את ראש הזין השמנוני על פי הטבעת שלה והיא מתחילה להתחנן בקול:

"לא! לא! בבקשה לא שם! אני אעשה הכל רק לאאאאאאא!”

ראש הזין שלי מבקיע את דרכו אל התחת המושלם של אביב הצעירה ובגלל הלב הרחום שלי אני מרפה מעט את שריריה. אביב ממשיכה להתחנן וליבב כשאני מתחיל לתקוע אותה, לא במהירות דווקא, כי יש לי זמן ואני רוצה להנות מהרגע. אני חש בצורך שלה לגעת באמהּ לכן אני משחרר את יד ימין שלה שמזדחלת אל הספה לעבר קרן. גם את יד שמאל של קרן אני משחרר ושתיהן משלבות אצבעות כשיואל ואני טוחנים להן את התחת בעת ובעונה אחת.

"אהּ! אהּ! אהּ!” הן נאנקות ביחד, ממלאות את חלל הסלון בגניחות רמות ואומללות.

יואל תשוש, קרוב לעילפון נראה לי. אני מאלץ אותו לשמור על קצב אחיד אבל הוא שטוף זיעה ומתנשף בקול מעל אמו. אני, מצד שני, רענן לגמרי וחוגג בכיף על התחת הבתולי של אחותו, נהנה לשפד אותה בתנועות קצובות ועמוקות. הורדתי לה קצת את הווליום של האנקות אבל לא לגמרי, וכעת אביב מייבבת בכל פעם שאני תוקע אותה עד הסוף, נאחזת ביד אחת בכריות הספה ובשנייה באמהּ. הזין שלי, עבה וחלקלק, מחליק באוושות רמות אל בין הכדורים המופלאים של בשר ישבנה וננעץ בה עד האשכים, סוחט ממנה נאקות קצובות. עם כובע המצחייה של הפונה לאחור, גרבי הספורט והנעליים היא נראית כסקייטרית מושלמת ואני רוכב עליה עמוק וקשוח, חוגג על הגוף המוצק והעסיסי שלה. היעדרם של פסי שיזוף רומז לי שהיא משתזפת בעירום והמחשבה על הגוף המושלם הזה שוכב בעירום בשמש שולחת את הלב שלי בדילוגים לעבר הגרון.

שתיהן כורעות עכשיו זו לצד ויואל ואני דופקים את האמא ואת הבת בעת ובעונה אחת, ממלאים את הסלון בסימפוניה מתוקה של אנקות ואוושושי זרגים המחליקים לישבנים, התנשפויות קולניות וחריקות קצובות של הספה. יואל סובל מהתכווצויות שרירים ואני מדכא את הכאב שלו ומאלץ את השרירים הדואבים להמשיך לנוע ואמו כבר תשושה וחסרת אנרגיה לחלוטין ורק כורעת על השטיח כמו בובת סקס שופעת, שדיה הגדולים מתנדנדים קדימה ואחורה בעודה נטחנת בתנועות יגעות אך חסרות רחמים. כדי לעורר אותה מעט אני מרים את ידי ומפליק לה אחת רמה וכואב על התחת הבהיר וקרן מתעוררת לרגע לחיים, צווחה מבוהלת נפלטת מפיה.

התחת של אביב מרגיש לי הדוק ומפנק יותר מרגע לרגע וזה כיף מטורף לשפד אותו עם הזין שלי כשהבטן שלי מפליקה לישבן המורם שלה בזמן שהאשכים שלי מלטפים לה את הירכיים המוצקות. בא לי לזיין אותה שעות, לא להפסיק אף פעם. ואולי אני גם אעשה את זה, אשחרר אותה היום ואבוא לבקר אותה מחר, מחרתיים, בשבוע הבא. לא אכפת לי, אם אני ארצה היא לא תזכור כלום. שוב ושוב אני צולל עמוק פנימה, שוב ושוב התחת העגול רוטט במחאה כשאני כובש אותו, שוב ושוב החור הקטן והחלקלק שלה משדר מצוקה אל מוחה של אביב בעודו מעסה אותי מראש הזין ועד הביצים. מדי כמה רגעים אני מגרז לעצמי את הזין וגם שופך קצת על התחת של קרן, חבל לשבור את הצעצועים כשאני מתעתד לשחק בהם עוד.

בסוף גם אני לא יכול יותר. עם כל המתנות המפנקות שקיבלתי מהשטן, גם אני בן אדם ויצור סקסי כמו אביב לא פוגשים כל יום.

"אני גומר, בת זונה.” אני מודיע לה בשוויון נפש ומתחיל לפלוט כמות לא טבעית של זרע לתוך המעיים שלה. אביב מתנשפת בכבדות מתחתי, חולצתה לחה מזיעה ורווחה קלה פושה בה כשתקווה מפציעה בה לרגע, אולי הסוף נראה באופק.

חה. חה. חה.

כמה שניות אחר כך אני מחליק מהתחת ההדוק של אביב, מזדקף ומותח את הגוף, מגחך בסיפוק למראה החוויה המשפחתית תחתי. יואל התשוש מזיין בכוחותיו האחרונים את אמו הכורעת ברפיון, שמוטה על הספה, זיעה בוהקת על גופה הבהיר. אביב כורעת לצידה, מתייפחת חרישית, שפיך ניגר מהחור האנאלי המחולל שלה, נחלים בהירים ניגרים על ירכיה החטובות.

ללא מלים אני מורה לאביב את מטלותיה הבאות והיא מתרוממת בדממה מהשטיח ופוסעת אל המטבח, ישבנה העגול מעכס וירכיה שטופי זרע אשר ממשיך לנזול ללא הפוגה. פאק, אני אוהב את הבונוס הקטן הזה שנתן לי השטן, כמויות השפיך שלי לא הגיוניות! אני הולך אל המקלחת, מגביר את רמת הקשב האזורית שלי כדי שלא יפתיעו אותי אורחים לא קרואים ואז מתקלח מקלחת ארוכה ומפנקת, ארוכה ולוהטת כמו שאני אוהב.

אביב מחכה לי עירומה ומבוהלת כשאני יוצא מהמקלחת, אוחזת במגבת גדולה. אני לא מתעכב להתבונן בגוף שלה, יש לי זמן לזה אחר כך. אני מניח לה לנגב אותי ואז יוצא, עדיין עירום, אל הסלון ואביב מוצאת עצמה נכנסת במקומי את המקלחת. בסלון אני אוכל את הכריך והפירות שהיא הכינה לי על פי דרישתי, צופה בשעשוע ביואל התשוש, ראשו מתנודד ברפיון מצד לצד, דופק את אמו אשר, אני מגלה, איבדה כבר את ההכרה. לבחור יש מרץ בבסיס אבל עכשיו הוא כבר חסר אנרגיה לחלוטין, מזכיר לי קוף מצלתיים קטן אשר הסוללות שלו עומדות להיגמר.

כשהוא רואה אותי מתקרב אליו, יואל מתאמץ להיכנס לפוקוס ואני חש בלב שלו פועם בפראות.

"כל הכבוד, ילד.” אני אומר ומלטף לו את הראש. הראש שלו חם ומיוזע וכתמים לבנים על מצחו מעידים על משקעי מלח אשר נוצרו עקב הפעילות הגופנית הבלתי פוסקת של לזיין את אמו המעולפת.

"אתה יודע מה אני צריך עכשיו?” אני שואל ויואל מבחין בבהלה שהזין העירום שלי קרוב אליו מדי.

"מציצה קטנה. משהו שיכין אותי לאחותך.”

יואל המבועת מוצא את עצמו מפשק את שפתיו לעומתי ואני מחליק את ראש הזין אל תוך פיו. זאת לא הולכת להיות מציצה מפנקת, אני סתם רוצה להזכיר לו שאני הבוס. וככה מוצאת אותנו אביב שגמרה להתקלח ומצאה את עצמה צועדת אל הסלון, מגלה שם את אחיה מוצץ לי את הזין.

זה טוב, חמודה.” אני אומר לו וקורץ לאחותו מגלה שרמות האימה שהיא יכולה להגיע אליהן גבוהות משידעה. “תפנקי אותי…”

ראשו של יואל נע קדימה ואחורה בתנועות קצובות, שפתיו רכות על איברי. אני מלטף את שיערותיו ומביא אותו להביט בי, מתענג על ההשפלה והיאוש שלו כאשר הזין שלו ממלא את פניו הנאים. אביב מוצאת את גופה מתקרב אלינו והיא כורעת לצד אחיה, פיה נמשך אל הזין העבה, הרטוב מרוקו, ליבה הולם בפראות.

עכשיו אביב היא זאת שמוצצת לי את הזין ואני מורה ליואל לפנק לי את האשכים. מגע האשכים השעירים בפיו מעורר בו גועל במידה כזו שאני נאלץ להיכנס פנימה ולכייל במהירות את מדדי הבחילה שלו לפני שיקיא עלי אך כעבור כמה רגעים אני נהנה ממציצה מפנקת מהאח והאחות הנאים אשר על פי הוראותיי לגופיהם חסרי האונים, מתחלפים בינהם בלפנק לי את הזין והאשכים בלשונות ושפתיים רטובות ורכות.

אבל המשחק המקדים נגמר ואני רוצה עוד סיבוב על התחת המופלא של אביב. אני מותיר את יואל התשוש להמשיך לזיין את גופה של אמו המעולפת ומביא את אביב לכרוע שוב לצד אמה. זה לא מאוד מקורי, אני יודע, אבל משהו בכדורי התחת שלה מטריף אותי וזאת התנוחה שבא לי לזיין אותה, פלג הגוף עליון שרוע על הספה והברכיים על השטיח הרך.

אחרי המקלחת הכובע כבר לא מגן על שיערותיה של אביב ואני לופת את מחלפותיה הזהובות ביד אחת, מושך לה בשיערות בחוזקה תוך שאני מניח את ראש הזין בכניסה האחורית שלה וחודר לה לתחת. אביב צורחת מכאבים אבל אותי זה רק מדליק יותר ואני מושך לה חזק יותר בשיערות ודופק אותה מהר יותר. מימיני אני חש בתודעה של אחיה מתמוטטת ואני תוהה אם זאת תוצאה של התשישות, ההשפלה או הסבל של אחותו. כנראה הכל ביחד.

כשהזין שלי קבור בנוחות בין כדורי ישבנה של הצעירה, אני משנה את האחיזה: בכל יד אני חופן קווצה ארוכה ועבה של שיערה, אוחז במחלפותיה הזהובות כאילו היו רסן. שוב אני מושך בשיערה בכוח ואביב צורחת וזה מדליק אותי ואני תוקע אותה הכי עמוק והכי חזק והכי מניאק שאני יכול, קובר את הזין בתחת המושלם שלה עד הביצים ממש, עוד רגע הקצה שלו פורץ לה מהפה.

דיו סוסה!” אני קורא והיא צוהלת מכאב מתחתי. “דיו! דיו!”

כשזה נמאס לי אני מחליק ממנה, מתפנק על מראה חור התחת הכבר לא בתולי שלה, שמתכווץ לו בתנוחה עוברית. אני נעמד ומפנה אליה את הגב ואביב המבוהלת מוצאת את גופה זוחל אלי, את לשונה נשלחת אל פי הטבעת שלי ועוד לפני שהיא מבינה מה קורה, הפרצוף שלה קבור בין פלחי העכוז שלי והיא מתחילה ללקק אותי שם ביסודיות, סוחטת צמרמורות עונג כשהלשון המתוקה שלה מגלה את כל הנקודות המפנקות שלי. אני מתלבט אם להעיר את אמא שלה כדי שתצטרף למסיבה אבל מחליט לוותר. זה מסובך להעיר מעילפון אנשים שאיבדו את ההכרה בגלל תשישות וטראומה.

הזין שלי עומד וקשה ובא לי לגמור אבל לא בא לי לגמור. מה אני אעשה? מעיף מבט ביואל וקרן, שניהם מעולפים על השטיח ואני נזכר בחגיגות הראשונות שלי אחרי שקיבלתי את הכוחות. בהתחלה נורא פחדתי שהבחורה תהיה בהכרה והייתי פשוט מעלף אותן. מוצא בחורה ברחוב, מגיע אליה הביתה, מעלף אותה ואז חוגג עליה כל הלילה או אפילו סופי שבוע. בכּוּס, בתחת, בגרון, אין חור שעליו לא הייתי חוגג. זה סופר כיף לעבּר בחורה מעולפת, להרגיש את הזרע שלי ניטח לתוך הרחם הלא מוגן שלה. אלה היו הימים.

אני נעמד ושולח את אביב לחדרה. דרך הזכרון שלה אני מכיר את תכולת הארון והיא חוזרת אחרי כמה דקות לבושה בשמלת שריג לבנה, שרווליה ארוכים ומהוגנים בעליל אך שולי החצאית קצרים כל כך עד שהם מגיעים רק סנטימטרים ספורים מתחת למפשעתה.

ווה, ווה, אמא שלך יודעת שזה מה שיש לך בארון?” אני שואל.

אביב המופתעת מגלה שהיא יכולה לדבר.

בבקשה, אני…”

וסותם לה את הפה.

תקשיבי, סתומה. לא הבנת שאני יכול לגרום לך לעשות מה שאני רוצה? אני שואל אותך שאלה פשוטה, תעני עליה, סבבה?”

היא מהנהנת, מיוזמתה הפעם.

יופי. אז מה זאת השמלה הזאת?”

אהשאלתי מספיר פעםחברה שלי…”

ספירספיראני סורק במהירות את תודעתה של אביב, מוצא שם את ספיר. יצור מתוק, שחור עיניים עם רעמה לא הגיונית של תלתלים שחורים וגוף שחום והדוק. הנה הדבר המיוחד שחיפשתי.

"תקשיבי, אביב. אני רוצה להסביר לך משהו בנוגע לכוחות שלי.”

אביב מביטה בי ושותקת.

כמו ששמת לב, אני יכול לגרום לך ולאחרים לעשות כמעט כל מה שאני רוצה, נכון?”

נכון.” עונה אביב, נאבקת בבכי.

אבל זה לא מדויק. קשה לי לגרום לאנשים לדבר. משהו עם הקשר בין המוח לפה וכו' וכו'. אז אני לא יכול לגרום לך להתקשר לספיר ולהגיד לה לבוא הנה.” העיניים של אביב נפערות בבהלה. “אבל, אני יכול לגרום לאמא שלך להפסיק לנשום עד שאת מתקשרת לספיר.”

אתה רציני?”

היא כבר לא נושמת. תתקשרי לספיר ותגידי לה לבוא עכשיו.”

אביב המבועתת רצה לעבר אימה אבל אני רק אומר:

תאמיני לי. עדיף שתתקשרי לספיר מה שיותר מהר.”

למרות הפניקה שממלאת אותה, אביב מבינה את האמת בדברי והיא ממהרת לאתר את הטלפון הסלולרי שלה, מאתרת בקדחתנות את המספר של חברתה.

נונונו…” היא ממלמלת, נושכת את שפתיה החושניות ומביטה באמה המפרפרת קלות. אני לא אתן לאמא למות (זה יותר מדי שאלות ועקבות) אבל אביב לא יודעת את זה וכעבור כמה שניות היא מטביעה את חברתה במפל מלים היסטריות שמבקשות ממנה לבוא עכשיו זה דחוף חיים ומוות. אני משחרר את הנשימה של אמהּ.

היא בדרך.” אומרת אביב ומביטה באמה בתחינה.

אמא שלך בסדר. תוך כמה זמן היא תהייה כאן?”

לפי איך שהלחצתי אותה? עשר דקות בערך.”

מעולה, אני כבר לא יכול לחכות לפגוש אותה.”

את הזמן שנותר אני מבלה דווקא עם קרן. אביב עוזרת לי להרים את אמה המעולפת ולכופף אותה בצורת האות ר' על גב הספה. אני שולח את הבת ללקק את חור התחת של אמה, צופה בפניה היפות כמעט נעלמות בין העגבות החיוורות של האישה המבוגרת. כשהאם רטובה וחלקלקה אני נעמד מאחוריה ומחליק לתוך התחת העגול, נהנה לזיין את גופה חסר ההכרה. אני מוריד לה סטירה מטלטלת על התחת ואז עוד אחת ועוד אחת, עד שכולו נצבע בוורוד זועם, סימני כפות ידי כמו חתימה של אומן על יצירת מופת. מדי כמה רגעים אני שולף את הזין מישבנה של האם ומביא את הבת למצוץ אותו, שוב נאלץ לכייל את הגועל שלה מטה כדי שלא תתעלף לי. יש כיף בלזיין אישה שאינה בהכרה.

לבסוף נשמע הצלצול מהדלת ואני מתלבש וניגש אל הדלת, אביב האילמת מתלווה אלי בכפייה.

אני פותח את הדלת ומחליק לתוך תודעתה של ספיר לפני שהיא מבינה מי ומה.

ספיר היא בת גילה של אביב וכמו שגילו לי זיכרונותיה של חברתה, היא שחומה ואתלטית, שחורת עיניים ורעמת שיער מקורזל מתנשאת בגאווה סביב ראשה כמו ענן שחור. עכשיו היא לובשת נעלי אולסטר אדומות, מכנסיים הדוקים וקצרצרים בצבע ירוק וגופיה שחורה. עיניה נפערות בבלבול כשהיא רואה אותי עם אביב, גבר מוזנח ועלוב למראה המחבק את מותניה באינטימיות טבעית.

מה קורה?” היא שואלת את אביב בהתנשפות קלה. “הכל בסדר?”

הכל מצוין, תודה!” אני אומר. “אני כל כך שמח שבאת!”

מי אתה?” היא אומרת במבוכה. “אביב, מהמה קורה פה?”

בואי, תיכנסי.” אני אומר בחביבות וספיר מגלה שרגליה פוסעות פנימה מעצמן.

אביב, למה קראת לי?” שואלת ספיר ואני חש בבהלה קלה מתחילה להתגבר במוחה, מלווה בפעולות הרגעה קדחתניות של תודעתה שמנסה למצוא הסבר הגיוני למצב המוזר. התודעה תמיד מנסה למצוא הסבר הגיוני למצבים פסיכיים.

כי רציתי לזיין אותך בתחת.” אני אומר בבוטות. “ואני רואה שבחרתי טוב.”

לפני שהיא מצליחה לעכל מה קורה, ספיר מגלה שידיה נשלחות אל חזית מכנסיה, מושכות את הבד הגמיש מעלה עד שהוא מחליק בין שפתי ערוותה ויוצר "בוהן גמל" סקסית. אני מניח לה לשלוט בראשה והיא מביטה מטה במבוכה, מסמיקה כל כך לנוכח המצב המשפיל שאני כמעט יכול לחוש בפני שלי מתלהטות.

ספיר מנסה לסגת לעבר הדלת אך נוכחת שלגופה כבר יש אדון אחר. היא עומדת קפואה במקומה ואני ניגש אליה ואז מרים יד עצלה וסוטר לה בכוח על הלחי. המומה וקפואה היא נותרת לעמוד במקומה, חסרת יכולת לזוז ואני מרים בעצלתיים את ידי השנייה וסוטר לה שוב, חזק ומשפיל, הפעם בלחי השנייה. איזה כיף זה להוריד סטירה לבחורה יפה.

אני מביא את אביב להתנשק איתי מול עיניה הקרועות של חברתה. כדי להעביר את המסר אני מחליק יד אחת מתחת לשולי שמלתה של אביב ואת השנייה מניח באדנות על שדהּ מעל הבד. בשליטתי, אביב מסתובבת עד שגבה פונה אל חברתה הממוסמרת למקומה ושולחת את שתי ידיה לאחור, חושפת לעבר ספיר המזועזעת את ישבנה העירום. מעבר לכתפה של אביב אני שולח מבט זדוני בספיר המבועתת, חש בתודעתה נאבקת כדי להכניס סדר כלשהו בשיגעון שמול עיניה ומתענג על כישלונותיה החוזרים ונשנים.

בואו למיטה, יפות שלי.” אני אומר ומביא את שתיהן לתת לי יד ושלושתינו פוסעים אל חדר השינה המרווח של קרן, ידי האחת נחה על ישבנה העגול של אביב, עירום מתחת לשמלה, והשנייה פולשת אל מתחתוניה ומכנסיה הקטנים של ספיר, חופנת שם טוסיק קטן ומוצק.

אני חש ברווחה ממלאת את גופה של אביב כאשר גופה נשלח לשבת על כיסא האיפור של אמהּ. ספיר, מצד שני, מתמלאת בהלה כאשר היא חשה בגופה מתחיל לצעוד אלי, נעצר כאשר הוא כחמישה סנטימטרים ממני. קרוב מדי.

הי בייבי.” אני אומר ומניח לה יד על המפשעה, מעל הבד בינתיים. הזין שלי קשה ועבה מכל המשחק המקדים הזה ואני מביא אותה להניח עליו את ידה הקטנה, חש בהלם נורה בעורקיה כמו חשמל.

את הולכת למצוץ אותו.” אני לוחש באוזנה. “תרגישי כמה הוא קשה לכבודך. אני הולך לדחוף לך אותו לכל חור שהאל הטוב נתן לך.”

עיניה של ספיר נפערות באימה כאשר היא חשה בידיה אוחזות בשולי גופייתה ופושטות אותה, חושפות חזייה לבנה. ידיה נשלחות לאחור ופותחות את קרסי החזייה ומגלות זוג שדיים שחומים וקטנים, עטרותיהם כהות ופטמותיהם קטנות וחמודות. אני אוחז בפטמות הקטנות וסוחט אותן ברשעות וספיר נאנקת בכאב, דמעות מציפות את עיניה. אני משחרר את שדיה המסכנים והיא פושטת את מכנסוניה ותחתוניה בתנועה אחת, נותרת רק עם נעליה האדומות ורעמת שיערה השחור.

להפתעתה של ספיר, היא חשה את ברכיה מתקפלות תחתיה ומוצאת את עצמה כורעת מול הזין שלי. מבלי לבזבז זמן שפתיה מתחילות לנשק אותו נשיקות רכות ומתוקות ובתוך כמה רגעים גם לשונה מצטרפת לחגיגה. לשונה הוורודה מלקקת אותו מבסיס הזין ועד לראש, עוטה אותו בשכבת רוק נדיבה. רק לאחר כחמש דקות אני מרשה לה להכניס אותו אל בין שפתיה ואני פולט נאקת עונג כאשר פה צעיר, רך ורטוב עוטף אותו ומתחיל לענג אותו בתנועות קצובות.

אביב מוצאת עצמה מתרוממת מהכיסא ומתקרבת אלינו, רגליה מובילות אותה מאחורי והיא כבר פחות מופתעת כאשר ידיה מפשקות לי את התחת והיא צוללת עמוק אל בין הלחיים, לשונה מתחילה לפנק לי את החור. ברגעים הבאים אני מתפנק על פה רך ולוהט שעוטף את הזין שלי באהבה מלפנים ולשון ארוכה ורטובה שמלקקת לי את פי הטבעת מאחור. אני מניח את הידיים על האפרו המוצק של ספיר, מתענג על הטיפול המסור והכפוי שהיא מעניקה לי.

אבל זה לא הולך להיות קטע של מציצה, אני רוצה לדפוק איזה תחת ותכלס די מתקשה לבחור. של אביב מושלם: עגול, חטוב, שזוף לצבע זהבדבשי, באמת אין יותר טוב מזה, ואני מבין בתחתים. של ספיר, מצד שני, שחום וקטן ולדחוף את הזין העבה שלי לתוך תחת קטן כזה זה כיף אחר. להתלבט איזה תחת אני הולך לזיין כשבחורה אחת מוצצת לי והשנייה מלקקת לי את החור של התחת זה לא אחד הרגעים הגרועים בחיים שלי אבל לשמחתי אני לא מתרגל לזה, יש דברים שהם תמיד כיפיים.

טוב, בסוף אני הולך על משהו טיפה מורכב. לא קל להיות אני: הרבה החלטות לא פשוטות.

ספיר מוצאת את גופה מזדקף והיא והולכת אל המיטה הגדולה ומטפסת עליה, כורעת על ארבע. ישבנה הקטן והשחום כל כך סקסי שעוד רגע אני מחליט לשנות את התכנית שלי ופשוט לעלות עליה אבל אני מתאפס על עצמי. מה אנחנו בלי משמעת עצמית? לא יותר מחיות.

גופה של אביב מתרומם עכשיו ורגליה נושאות גם אותה אל המיטה, שם היא כורעת מאחורי ישבנה של ספיר. כמו שהולך כל היום שלה היום, אביב שוב מוצאת את עצמה דוחפת את הפנים היפות שלה לתחת, הפעם של החברה שלה. אני מורה לה להיות יצירתית יותר והיא מנשקת את ישבנה הקטן של אביב, מלקקת ומנשקת את החריץ ומקפידה להשפיע רוק על החור הקטן. בינתיים אני מתקדם לעבר ישבנה המושלם של אביב, כדי להעסיק אותה קצת בזמן שהיא מחממת את ספיר.

הזין שלי רטוב עדיין מהרוק של ספיר ואני מרגיש את גופה של אביב נדרך כשהיא חשה בראש הזין מפשפש בכניסה האחורית שלה אבל ההוראה שלה לא משתנה והיא ממשיכה ללחך את התחת של ספיר ללא הפוגה בעודי דוחף את הזין הקשה שלי לישבנה המושלם. היא נאנקת בפה מלא תחת כשאני מתחיל לבעול אותה באטיות, אוחז במותניים ודופק אותה לאט ומדוד, לא רוצה להפריע לה ללקק את הישבן החמוד של ספיר.

בכל פעם שאני תוקע אותה עמוק מדי, אביב נאנקת בפה מלא תחת ולמרות שאני מזיין אותה לאט, אני דואג לתקוע אותה עמוק שוב ושוב, נותן לה סיבות לצעוק בין פלחי העכוז העגלגלים של חברתה. ספיר בינתיים מבולבלת ומבוהלת, מבינה שמשהו קורה מאחוריה אבל ללא היכולת להפנות את מבטה לאחור היא לא יודעת בדיוק מה. אני שמח לגלות שמשהו קטן בה נהנה מהפינוק של הלשון של אביב. טוב לדעת שבהדרכתי אביב גילתה דרכים חדשות ליהנות מהחיים.

אבל לא בשביל זה הזמנתי את ספיר. אביב מוציאה את הלשון מחור התחת של חברתה ואז כורעת לצידה, ידיה מפשקות את הטוסיק הקטן. בניגוד לתחת המושלם של אביב שבו פלחי העכוז צמודים זה לזה בכל תנוחה שבה היא נמצאת, כאשר ספיר כפופה הלחיים הקטנות שלה מתפשקות מעצמן וביחד עם ידיה של אביב, חור התחת הקטן והשחום גלוי וחשוף מולי.

ספירי, אני מצטערת…” מלמלמלת אביב, על סף בכי.

מה? למה?” עונה ספיר בבהלה, חרדה מהלא נודע מציפה אותה, מועצמת בגלל דבריה הסתומים של אביב והבכי בקולה של חברתה. היא נאבקת כדי להפנות את ראשה לאחור אך גופה לא בשליטתה עכשיו אלא בשליטתי והיא לא מצליחה להביט לאחור.

לא הייתי צריכה להתקשר אלייך הוא פשוט הכריח אותי תרפי את התחת נשמהתרפיזה יכאב פחות…”

מה? על מה אתאהה!!! לא! בבקשה לא שמה אני מתחננת פליז אהה!!!”

אני מצטערת מאמי…”

תשובתה של ספיר היא אוסף של אנקות וצרחות כשאני מתאמץ להבקיע את דרכי לתוך התחת הקטן וההדוק. אני אוחז במותניים הצרות ודוחף את הזין הקשה שלי לטוסיק הקטן, צרחותיה של ספיר כמו מוזיקה באוזני. ראש הזין מחליק פנימה לבסוף, שמנמן ובהיר בין גבעות העכוז העגלגלות והשחומות ואני מתחיל לנסר אותה, פנימה והחוצה, אנקות הכאב שלה מתערבבות בהתייפחויותיה רוויות האשם של אביב אשר עדיין מפשקת לרווחה את לחייה הקטנות של חברתה. גופה האתלטי של ספיר מזדעזע בכל פעם שאני דופק אותה, קובר את הזין לאט אבל בטוח בין פלחי העכוז השחומים.

כעבור כמה רגעים ספיר מתעייפת וזעקותיה נרגעות קמעה, מתחלפות באנקות כאב גרוניות בכל פעם שאני משפד אותה. גופה הדק מזדעזע בכל פעם שאני חודר אליה ואגלי זיעה ראשונים מתחילים לבצבץ על עורה השחום, מנצנצים כמו כוכבים בלילה. שני שלישים מהזין שלי כבר בתוכה אבל אני לא נרגע, רוצה לתקוע אותה עד הביצים. הידיים שלי נחות על מותניה הצנומות, מעניקות לי אחיזה טובה כדי לדחוק לתוכה את הסנטימטרים האחרונים של הזין הקשה עד שהביצים שלי מתחילות להצליף על ערוותה מאחור. איזה הישג, אני מרגיש כמו משה דיין ליד הכותל כשאני עוצר לרגע ומביט בזין השמנמן שלי משפד את התחת הקטן והשחום.

אני שולח יד אל רעמת התלתלים השחורים, חופן את מחלפותיה מלוא היד ומושך באכזריות, סוחט ממנה צווחת כאב כשאני חוזר לזיין אותה, מפלח את ישבנה הקטן כמו ברזל מלובן. כמו קפטן על הסיפון בסערה, אני לופת את שיערותיה בכוח ביד אחת, בשנייה אוחז בפלח עכוז עגלגל וככה אני רוכב עליה בחוזקה, קשה ונחוש וכואב. אני דופק אותה עכשיו מהר ועמוק וחזק ואכזר, יבבותיה כמו הרוח המצליפה בפני אך אני עמד על הסיפור ללא חת וממשיך לרכוב עליה ללא רחמים, משפד את כדורי העכוז השחומים בתנועות קשוחות ומייסרות.

אחרי כמה רגעים אני מתחיל להתעייף בעצמי ויוצא ממנה, מביא את אביב לצלול על הזין המטונף שלי ולנקות אותו בפיה בזמן שאני מסדיר נשימה לקול התייפחויותיה החרישיות של ספיר. כשאני מתאושש, אני מורה לגופה של ספיר להתהפך ולשכב על הגב ורגליה מתרוממות אל על, ידיה אוחזות ברכיה בעודה חושפת בפני את ערוותה וחור התחת הקטן בהזמנה. גופה של אביב נכנס לפעולה גם הוא והיא מוצאת את עצמה בתנוחה דומה ועכשיו שתי הכוסיות הצעירות שוכבות על הגב עם אגנים מורמים, מציעות לי את התחת שלהן לשימוש. במי לבחור?

אן, דן, דינו, סוף על הקטינו

סוף על הקטי קטו

אליקבליקבום!”

אביב נבחרה ואני מניח את הזין בכניסה לחור התחת שלה ודוחף, משחרר את פיה לזעוק בעודי דוחף בכוח ומבקיע את דרכי לתוכה. ראשה של ספיר קפוא ופונה למעלה והיא מתאמצת לפזול הצידה כדי לראות מה קורה, עיניה השחורות נפערות בבהלה. ידיה של אביב נשלחות אל שוקיה החטובים המונפים אל על והיא אוחזת בהם כאילו מגישה לי את מפשעתה כמִנחה בזמן שאני מזיין אותה. נחוש ואיטי אני מזיין אותה, נהנה לדחוף לה את הזין עמוק מדי, מתענג על צווחות הכאב הקטנות שלה בכל פעם שהאשכים שלי נוגעים לה בתחת.

אחרי כמה רגעים אני מחליק ממנה וכורע בין רגליה המונפות של ספיר המביטה בי בבעתה בעיניה השחורות, פיה אילם.

רוצה?” אני שואל בטבעיות. “בא לך זין שמן בתחת?”

ספיר מוצאת את ראשה מהנהן במהירות ואני מגחך לנוכח הבדיחה הדבילית שלי.

טוב, סבבה.” אני נעתר לבקשתה.

למרות שכבר שיחררתי אותה מבתוליה האנליים, ספיר מביטה בי באימה כשאני מניח את ראש הזין באטיות מול החור הקטן והשחום שלה, ידיה נחות על ירכיה בפישוק רחב ומזמין. אני מביט לה בעיניים כשאני מבקיע את דרכי לתוכה, מחליק פנימה בתנועות אטיות ונחושות, צופה, מרותק, באימה שבפניה מתחלפת בכאב, תלם עמוק חורץ את מצחה הכהה. גופה שרירי ורזה ואני נהנה לראות אותו פשוק וחסר הגנה מתחתי, עורה שחום ומושלם, נוצץ מרוב אגלי זיעה.

נחוש ובלתי מתפשר כמו הגאות אני כובש אותה שוב, מאלץ אותה להביט בעיני. אני רוצה שהיא תראה אותי כשאני מחליק לתוכה, חודר אליה גם לגוף וגם לנפש. חור התחת שלה נאבק בי אך אני משמן את הכניסה והלחיצה של הטבעת שלה הופכת להיות עיסוי מענג. אני מעיף מבט באביב השוכבת לצדנו, פשוקה ומזמינה כמו שהשארתי אותה, ואומר לה: “אל תדאגי, נשמה. עוד מעט תורך שוב.” אבל בינתיים אני מתמקד בזמן האיכות שלי עם ספיר, שולח את ידי אל שדיה ואוחז בפטמותיה. היא צורחת ללא קול כשאני מושך בכוח בפטמות החומות, כמעט מרים אותה כך. אחר כך אני ממשיך להתעלל בהן, סוחט אותן בשתי אצבעות, מסובב ובאופן כללי מאוד לא נחמד.

אביב מבינה שתורה הגיעה כשהיא חשה בגופה מתעורר לפעילות ונשכב על הבטן. אני מחליק מישבנה של ספיר ואז מתיישב על ירכיה השזופות של אביב, מניח את ראש הזין בין שני כדורי הבשר המפוארים של ישבנה.

התנוחה הזאת היא לא מאוד נוחה לסקס אבל מבחינה ויזואלית היא מהממת. שתי גבעות הישבן מתנשאות ישר מתחתיך והגוף שלך דוחף אותן גבוה יותר, ממש לצורת שני כדורים מושלמים. אביב מתאפקת שלא לצעוק כשאני מחליק לתוכה אבל כשאני מושך לה בשיערות בכוח היא כבר פחות מאופקת. נחוש ועמוק אני כובש את התחת המושלם שלה, אצבעותיי לופתות את מחלפותיה הזהובות בכוח. הפעם אני מרשה לספיר להביט ועיניה נפערות כשהיא רואה מה אני מעולל לחברתה, דמעות זולגות מעיניה השחורות. אני קורץ לעברה ונותן משיכה מרושעת במיוחד בשיערה של אביב, סוחט ממנה זעקה רמה.

השעה הקרובה היא מענגת באופן דומה. אני עובר מזאת לזאת, מזיין אותן בתחת באמת בכל תנוחה שאני יכול לחשוב עליה. מכיוון שאני מנוסה בזה ושתיהן ממש לא, אני גם מצליח להפתיע אותן ומדי פעם הן מגלות שהעולם יכול להיות אפילו יותר מזוויע ממה שחשבו, ונדמה להם שהן כבר ראו דבר או שניים בחיים.

אבל לכל דבר טוב יש סוף וזה לא בריא לי להישאר יותר מדי זמן במקום אחד. אני שולח אותן להתקלח ואחר כך נותן להן שורה של הוראות שיחזירו אותן פחות או יותר למצב סביר ואז לישון במיטתה של אביב. בעירום. אחריהן מגיע תורם של יואל ואמו וכאשר אני עוזב את הדירה בלילה, כולם רחוצים במיטות, זיכרונותיהם משובשים ומלבד כמה חלומות מטרידים ואיברים משופשפים הם לא יזכרו ממני דבר.

======================

נגמר עוד סיפור של מתנה מהשטן. העתיד אפרסם עוד. תודה שקראת!

Print Friendly, PDF & Email

3 thoughts on “מתנה מהשטן – אמא מספר אחת: פרק ב'”

  1. מעניין אותי להבין מה דעתך על הסיפור?
    האם זה שאתה כותב רוע טהור, זה אומר שיש לך צד אפל כל כך, או שאפשר לכתוב בצורה מנותקת?
    מקווה שלא פגעתי.
    תודה רבה

    1. אין קשר בין הכותב לבין הסיפור. אנדרו קווין ווקר ביים את הסרט שבעה חטאים, סרט כל כך מפלצתי שלא יצא לי מהראש במשך שבועות. ג'ורג' ר.ר. מרטין כתב את סצנת החתונה האדומה המפורסמת. האם מר ווקר ומר מרטין הם פסיכופטים בפוטנציה או שהם…סתם יוצרים? אני סתם כותב סיפורים, לפעמים הם מלאי אהבה ורגש, לפעמים גדושים בזדון. לפי מה שבא לי, מצב רוח, זווית הירח, גובה פני הים והשיר האחרון של עומר אדם (מנוגן לאחור).
      הייתי יכול לספר על איזה צד אפל ומסתורי שיש בי אבל האמת היא שאין כזה. אני רק איזה ברנש משעמם שכותב סיפורים משובחים. זהו.

  2. מעולה כרגיל, אהבתי את ההזמנה של ספיר , היה יכול להיות עוד יותר מושלם עם הוא לא היה משתלט על ספיר (אולי רק מחליש אותה) וגורם לאביב להחזיק אותה בזמן התעללות והחדירה ) ובאופן כללי שלדמויות יהיה יותר אפשרות למאבק, זה דווקא מעצים את חוסר האונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *