הפטריה

איוון מדומם את שואב האבק ומקפל אותו בקצה החדר. חדרה של קיסרית מסודר וכמעט נקי והוא מסיר את המטלית מכתפו, מרטיב אותה בכיור האמבטיה הקטנה של ואז חוזר אל חדרה של קיסרית ומתחיל לנקות אבק מהמדפים. אם מישהו היה אומר לו כמה כיף זה לנקות את הבית בשקט הוא היה עוזב את משרד הביטחון כבר לפני שלושים שנה. הכביסה כבר מקופלת, את החדר שלו ושל רבקה גמר ועכשיו הוא עומד לגמור את לנקות את החדר של קיסרית, הגוזלית האחרונה שעוד לא עזבה את הקן. קיסרית, איזה שם נורא הוא חושב לעצמו בפעם המאה אלף בערך. בישראל רק קיבוצניקים מחורים נידחים ממציאים שמות איומים כאלה. חוץ מלהמציא שמות מוזרים מה עוד יש להם לעשות שם בלב הערבה?

הוא מתקרב לשידת הלילה של קיסרית, מרים מכנסונים קטנים שצריכים ללכת לכביסה ואז מבחין בחפץ מוזר וארוך עם בסיס עגול וראש דמוי פטרייה השוכב על השידה. איוון מרים אותו בזהירות ובוחן אותו מקרוב. יש לו ריח מוזר.

אמרו משהו אתמול ברדיו, הוא נזכר. משהו על צעירים ופטריות! ליבו של איוון מזנק אל חזהו. צעירים שמעשנים פטריות שהם מביאים איתם מחו"ל או משהו. הוא חשב שמדובר בפטריות אמיתיות אבל ברור שהדבר הזה היה סינטטי. אולי מכניסים לזה את החומר ומחממים אותו או משהו? איוון חש חסר אונים, מעולם לא התנסה בסמים ואפילו, כמו שקיסרית תמיד צוחקת עליו, הוא הרוסי היחיד בעולם שבקושי שותה.

מה לעשות? להתקשר לרבקה? לא. גם ככה היא היסטרית ואם הוא יגיד לה שמצא סמים בחדר של הבת שלה היא תתחרפן. בכל גיל ההתבגרות הפרוע של קיסרית הוא זה שהיה הצלע הרגועה והתומכת במשולש, דווקא בגלל שהוא לא אבא שלה. אולי בגלל שכבר גידל שני ילדים לפני שאשתו עזבה אותו והוא התחתן עם רבקה. אולי בגלל שהוא רגוע מטבעו. אבל עכשיו הוא בכלל לא רגוע. אבא או לא אבא, קייסי לא תעשן סמים, בטח שלא בבית.

בלב הולם יורד איוון במדרגות, חופן את הפטרייה המאורכת בכף ידו. אין ברירה, הוא חייב לדבר איתה ולסגור את הסיפור הזה לפני שאמא שלה חוזרת מהקיבוץ.

קיסרית שוכבת על הספה בסלון וקוראת באחד מספרי הלימוד שלה למבחן הפסיכומטרי, פניה חבויות מאחורי הספר. הוא מביט בה רגע, לבו נחמץ לנוכח השיחה שעומדת להיערך. גבר אחר היה נהנה ללא ייסורי מצפון ממראה גופה הארוך, מרגליה הארוכות והשזופות העירומות מלבד חצאית ג'ינס קצרה וסניקרס לבנות. אבל המנגנונים המוסריים של איוון התחילו לייסר אותו כשהיא החלה להפוך מילדה, בערך שנה לאחר שהתחתן עם אמהּ, לנערה. זה לא שהוא אדיש למיניות המתפרצת ממנה אך העובדה שהיא בת אשתו הפכה אותה למחוץ לתחום עבור איוון והוא מעולם לא הרשה לעצמו לפנטז עליה, תמיד זוכר קודם כל את תפקידו כהורה. לפעמים הוא חשד שדווקא היא זו שניסתה מדי פעם לבחון את הגבולות שלו אבל הוא מעולם לא ויתר לעצמו אפילו בפסיק: לא כאשר הסתובבה בבית בלבוש מינימלי, לא כאשר הייתה מבקשת ממנו למשוח אותה בקרם שיזוף (הוא ביצע את זה בצורה הכי פחות אירוטית שאפשר להעלות על הדעת) ולא כאשר הייתה מתחככת בו בצורה תמימה לכאורה כאשר היו לבד או נוגעת בגופו. הוא תמיד זכר שלמרות שאינה בתו, היא מחוץ לתחום. המוח והלב זכרו, גם אם איבר אחר לפעמים שכח.

"קיסרית רובין.” הוא אומר ונעמד ליד הספה בלב חמוץ.

"קיסרית?” שואלת קייסי וזוקפת גבה משועשעת. “מה עשיתי עכשיו?”

"אני יכול שבת?” הוא שואל, מנסה להרוויח זמן לפני השיחה הלא נעימה.

קייסי מקפלת את רגליה הארוכות והחצאית מעפילה מעלה, כמעט עד מפשעתה, שולחת את לבו של איוון לגרונו.הוא מתיישב בקצה הספה והיא מניחה את רגליה ירכיו בנינוחות קלילה.

"תראי…” הוא אומר ופוכר את אצבעות ידיו הגדולות. “קייסיאת יודעת שאת יכולה לספר לי הכל, נכון? בעבר כשהיו לך בעיות בבית ספר ובצבאתמיד באת אלי, נכון? דיברנו.”

"נכון.” היא שואלת ומניחה את הספר, סקרנית בעליל.

"תראי…” הוא פותח שוב. “כסבטה עזבה אותילפני שפגשתי את אמא שלךואותך אותך כמובןעברה עלי תקופה מאוד קשה. זאתמכה קשהעזיבה כזאת. הייתי נורא לבד, וזה גם השפיע על העבודה שלי וגם שם הייתי בלחץ אבלאף פעם לא התפתיתי לפתרונות קלים. תמיד התמודדתי עם הצרות עין בעין, את מבינה?”

"לא.” עונה קייסי, נועצת בו את עיניה השחורות והגדולות. “אין לי מושג על מה אתה מדבר.”

"סמים.” הוא יורק את המילה בפיו כאילו היא גחל. “אף פעם לא ניסיתי סמים או אלכוהול.”

"יופי לך. מה זה קשור אלי?”

"מצאתי את זה בחדר שלך.” הוא אומר ומראה לה את החפץ המאורך בכף ידו, לבו פועם בפראות.

חיוך מתחיל להתפרץ על פניה של קייסי אך היא משתלטת עליו ועוטה ארשת פנים רצינית.

"אתה יודע מה זה?” היא שואלת.

"זה קשור לסמים? לפטריות הזיה?” הוא שואל.

"לא.”

רווחה ממלאת את לבו של איוון.

"באמת?”

"אהה.”

"אזמה זה?” הוא שואל בסקרנות.

החיוך מאיר את זוויות פיה של קייסי אך היא משתלטת עליו ואומרת:

"זה בּאטפּלאג.”

"זה מה?” שואל איוון בתימהון. מוחו סורק את המילה: זאת ללא ספק לא מילה בעברית או רוסית והיא גם לא נשמעת באנגלית או רומנית. משהו חדש? קשור לאינטרנט? בדיקה קצרה מגלה שאין לזה שקע USB, היום נראה שלכל דבר יש שקע USB.

"אני מכניסה את זה לתחת לפני מין אנאלי, זה עוזר לי להתכונן.” היא אומר בשלווה, מתענג בעליל מבוכתו הגלויה של אביה החורג.

איוון לא אומר דבר ורק ממצמץ כמה שניות. הוא לא בנאדם שנדהם בקלות, בשנים הארוכות במשרד הביטחון הוא היה בכל מיני מצבים מורטי שיערות אבל לזה הוא לא היה מוכן. הלסת שלו נשמטת כמה מילימטרים.

"מין אנאלי?” הוא שואל ובולע רוק.

"אאה.” היא עונה. “אני מתה על מין אנאלי, אם אתה חייב לדעת.”

החיוך מתפשט באטיות על פניה היפות. היא תימנייה משני הצדדים, רעמת שיערה המקורזל אופפת את ראשה כמו הילה אפלה, ריסיה ארוכים ושפתיה מלאות. תמיד ראה בה ילדה יפה אבל עכשיו הוא מודע פתאום עד כאב לכמה היא חושנית, עם המיניות הטבעית והקלילה הזאת שכמו נובעת ממנה בכל תנועה, כל מבט.

"אה.” הוא אומר במוח ריק.

"למען האמת, יש לי אחד בפנים כרגע. רוצה לראות?” היא שואלת בהתגרות.

"מה? לא!” הוא אומר במהירות ואז שואל. “למה בעצם יש לך אחד בפנים עכשיו?”

"אלף, אני סתם אוהבת את ההרגשה של משהוו בתחת ובית, כי אני הייתי אמורה להיפגש עם ג'וש ורציתי להיות מוכנה.”

"מוכנה ל..?”

"למין אנאלי, נו. כן. מה, אף פעם לא ניסית?” היא שואלת בסקרנות.

"לא.” הוא אומר. “וכנראה שכבר לא יצא לי.” הוא מוסיף בחיוך שהיה אמור להיות קליל אך מחמיץ על פניו. “כבר לא יצא לי.” הוא אומר שוב, לעצמו.

"אמא שלי לא בקטע, הא?” היא אומרת באמפתיה.

"ממש לא.” הוא אומר במהירות.

קייסי מתיישבת לידו ומניחה יד אמפתית על ירכו ולראשונה מאז שהוא מכיר אותה, איוון לא מסלק את ידה.

"היא בכלל לא בקטע של סקס, נכון?” היא שואלת.

"אי אפשר להגיד את זה.” הוא ממהר לגונן על אשתו.

"לא משנה מה תגיד, אני יודעת.”

"איך את יודעת?”

"כי כשאני התחלתי להזדיין אז נהייתי סקרנית מה אתם עושים. עקבתי אחריכם אולי שנה. אתם אף פעם לא מזדיינים.”

איוון מתחיל למחות אבל לא מצליח לומר כלום. הוא שומט את כתפיו הרחבות ורק אומר:

"אני אוהב אותה. את צריכה להבין, לאנשים שונים יש צרכים שונים.”

"ומה עם הצרכים שלך?” שואלת קייסי ומניעה את ידה על ירכו, בקצת פחות אמפתיה ויותר משהו אחר.

במאמץ, אייון אוחז בידה ומחזיר אותה אל ירכה. השחומה והחלקה, הוא לא יכול שלא להבחין.

"מתי התחלת עםזה?” הוא מנסה לשנות נושא, מבין מאוחר מדי שהנושא החדש לא הולך להציל אותו מהכיוון המביך של כל השיחה הזאת.

"עם מין אנאלי?” היא שואלת בחיוך סדידטי.

"כן.” הוא עונה בפה יבש.

"למעשה זה היה הסקס הראשון שלי. לא רציתי לבקש מאמא גלולות אז זה היה הפתרון הכי טבעי. בחודשים הראשונים עשינו את זה רק בתחת.” היא מספרת, מתענגת בעליל על מבוכתו.

"מי זה היה?”

"יניב המורה להתעמלות.” היא עונה בחיוך, חושפת את שיניה המושלמות.

עיניו של איוון מתרחבות וזעם מציף לרגע את פניו כמו ברק.

"המורה להתעמלות? בת כמה היית?”

קייסי מקרבת את שפתיה אל אוזנו ולוחשת ואיוון כמעט מתעלף.

"אני יהרוג את הבנזונה הזה.”

היא צוחקת.

"אל תהיה כזה. אני רדפתי אחריו חודשיים וזה היה כיף גדול. אני אוהבת גברים מבוגרים.” היא אומרת ומניחה שוב את ידה על ירכו. הפעם איוון לא מזיז אותה. הלב שלו דופק חזק והוא מרגיש בחום גופה הצעיר של קייסי ליד גופו.

"אזאתה רוצה לנסות מין אנאלי?” היא שואלת בקול נמוך, מניעה את ידה באטיות על ירכו.

"אנחנו לא יכולים.” הוא אומר בקול עבה, ראשו סחרחר מעט.

"אנחנו כן, אל תהיה כבד.”

"אני לא כבד, אני נשוי. לאמא שלך. בחיים לא בגדתי באשתי…”

"זאת לא ממש בגידה.” מסבירה קייסי בעודה ממשיכה ללטף את ירכו. “אנחנו לא הולכים להתחיל רומן, זה רק סקס.”

"קייסי, זה לא עובד ככה…” הוא ממלמל מבלי להפריע לה.

בתנועה חתולית משנה קייסי תנוחה: היא כורעת על ברכיה על הספה, ראשה ליד ראשו.

"אם תהיה מסופק זה יעזור לך לאהוב את אמא שלי יותר.” היא אומרת בחושניות, שפתיה סנטימטרים בודדות מאוזנו.

"קייסי, זה רעיון גרוע.” הוא אומר כשהיא רוכנת באטיות מטה, לעבר מפשעתו. הלוואי והוא לא היה לובש טרנינג הבוקר. הלוואי והיא הייתה צריכה לפתוח חגורה, זה היה נותן לו יותר זמן להתעשת אבל קייסי מפשילה את הטרנינג, חושפת את הזקפה הממלאת את תחתוניו.

"איזה יופיאבא.” היא אומר, שולחת את ליבו למהירות על. “אני יכולה לקרוא לך 'אבא' עכשיו?” היא שואלת בקול ילדותי ומתפנק. “בבקשה?”

איוון מהנהן, מה זה משנה עכשיו?

"תודה, אבא. אתה האבא הכי טוב בעולם!” היא אומר ומפשילה את תחתוניו. “…וגם האבא הכי גדול בעולם, וואו!”

קייסי כורעת על ברכיה על הספה ומנשקת את איברו הזקור של איוון, שולחת צמרמורת בגבו. באטיות מהפנטת היא מנשקת אותו מלמטה למעלה, מהאשכים ועד ראש הזין ביסודיות ומסירות, מאוהבת בעליל בזין של הגבר המבוגר המשמש לה כאב בעשר השנים האחרונות. היא לא ממהרת, לוקחת את הזמן להכיר אותו ולהתרגל אל הזרג הקשה, מנשקת אותו ומחככת אותו בפניה היפות, מלטפת אותו באצבעותיה ומסעירה את איוון כמו שאף אחת לא הסעירה אותו אי פעם.

קייסי יורדת מהספה וכורעת על השטיח בין רגליו של איוון. היא מביטה בעיניו כאשר היא לוקחת את איברו הרטוב מרוקה ואז עוטפת אותו בשפתיה המלאות, הודפת אותו עמוק אל תוך פיה הלוהט. איוון נאנח בקול וסיפוק משועשע ממלא את פניה היפות של קייסי והיא מתחילה לענג אותו בפיה, מוצצת אותו בתנועות מדודות ומסעירות. קולות בליעה ומציצה ממלאים את חלל הסלון בעוד קייסי עסוקה במלאכתה, מתמסרת בעינוגו אביה החורג.

מבלי להפסיק למצוץ, קייסי שולחת יד לאחור ומפשילה את חצאיתה, חושפת את ישבנה השחום והמושלם המכוסה (אם אפשר לקרוא לזה כך) בפס ורוד של חוטיני ותו לו. מהזוית בה הוא יושב, איוון רואה זוג כדורים קטנים ומוצקים בצבע שוקו עמוק והמחשבה שהיא מתכוונת שהוא יתחב את איברו בינהם כמעט גורמת לו להתקף לב. קייסי אוחזת באיברו ומאוננת לו בעודה עוטפת את ראש הזין בשפתיה, משגרת גלי ריגוש חדשים בגופו של איוון. כמו משרתת כנועה היא כורעת בין רגליו הגדולות, נכונה לספק את כל תשוקותיו וחלומותיו, להניח לו להשתמש בגופה הצעיר בכל דרך שיחפץ וכנראה גם ללמד אותו כמה דרכים שהוא לא מכיר.

איוון לא בתול כמובן וכבר נהנה ממציצה או שתיים בחיים אבל כזאת הוא לא זוכר. הילדה המיומנת משתמשת בכמויות לא הגיוניות של רוק והזין העבה שלו נוצץ כמו מטה עשוי יהלומים בעודה מאוננת לו באצבעות עדינות ומהירות. קייסי שומרת על קשר עין איתו בעודה מוצצת לו, עיניה השחורות מחייכות אליו בעוד פיה עוטף אותו באהבה רטובה. רעמת תלתליה העצומה מתנודדת מעל גבה השחום והאתלטי בכל פעם שראשה עולה ויורד על איברו.

"קייסי…” הוא נאנח. “תיזהריאני הולך לגמור…”

קייסי מוציאה את איברו הנוטף מפיה אך ממשיכה לאונן לו, ראש הזין סנטימטרים מפיה.

"אתה רוצה לגמור לי בפרצוף, אבא?” היא שואלת בתמימות, ידה סוחטת אותו במהירות. “תגמור לי בפרצוף, אבא. אתה יודע שאתה רוצה…”

הוא מעט מאוכזב לגמור בשלב הזה, אבל מול כזאת מציצה לא ממש היה לו סיכוי. איוון גונח בקול כאשר הנתז הראשון פורץ מראש הזין שלו ונוחת על פניה של קייסי, מותיר שובל לבנבן על מצחה ותלתליה.

"כןככהתן לי הכל…” היא מעודדת אותו, מפמפמת את הזין הרטוב בידה. “תגמור עלי, אבאתכסה אותי בשפיך…”

הוא גונח ומתנשף כאשר הנתזים הבאים פורצים, ניתזים בזה אחר זה בעוצמות שלא הכיר. שרוכים לבנבנים של זרע צובעים את פניה מלמעלה למטה, כמעט מכסים אותה, מתלתליה המקורזלים ועד סנטרה הדק. כאשר הוא נרגע, אוחזת קייסי באיברו ומחככת אותו באהבה סביב פיה, מורחת את פניה בשפיך החמים.

קייסי לא מניחה לו להירגע. אחרי כמה רגעים בהם היא מושחת את פניה בזרעו היא מכניסה אותו שוב אל פיה, יונקת את שאריות השפיך מאיברו הזקור למחצה. אך היא לא מסתפקת בניקיון ובמהרה היא חוזרת למצוץ את הזין הזקור למחצה.

"חמודה, אני חושב שאני לא יכול יותר.” הוא אומר ברכות, מצטער לאכזב אותה.

מבטה של קייסי, איברו ממלא את פיה, היא חיוך מתגרה בזוויות העיניים והוא מבין בהתרגשות גואה שמבחינתה זה היה רק חימום. היא מנצלת את העובדה שהוא אינו זקור לחלוטין כדי לתחוב אותו עמוק אל תוך פיה עד שראש הזין מתנגש בכניסה לגרונה והאפקט מהמם, משגר זיקי ריגוש בכל גופו של איוון ובתוך כמה שניות היא פשוט משתמשת בפיה כמו כּוּס צר ורטוב, מזיינת אותו עם הפה. הוא אף פעם לא חשב שמציצה יכולה דבר מסעיר כל כך.

"טהדה!” היא אומרת בגאווה, פולטת מפיה זין קשה ובוהק מרוק.

"כל הכבוד.” אומר איוון.

"עכשיו בוא אלי.” היא אומרת בקול עבה ומפשילה שוב את חצאיתה. “תרכוב עלי אבא. חזק.”

איוון קם מהספה ובדרך בועט את מכנסי הטרנינג ואת תחתוניו. כאשר הוא כורע מאחורי קייסי הוא עירום למחצה, איברו קשה ורטוב מרוק. קייסי הפשילה את חצאיתה מעלה והסיטה את הפס הדק של החוטיני, חושפת את ישבנה הקטן והמוצק והוא רואה שחפץ דומה לזה שמצא בחדרה (הוא לא זוכר את השם המוזר) נעוץ בישבנה, כפי שאמרה.

"תוציא אותו, אבא.” היא אומרת בקול מתוק ומנענעת את הישבן בהזמנה, ידיה מטופחות הציפורניים מפשקות את ישבנה העגול.

הוא אוחז בטבעת השטוחה ומושך החוצה בזהירות את כל החפץ המאורך ואנחת סיפוק נפלטת מפיה של קייסי.

"אוהּהּהּ, זה טוב…” היא נאנחת ומתרפקת על הספה, ידיה עדיין מפשקות את פלחי העכוז בהזמנה.

איוון מניח את הדבר הזה על שולחן הקפה ומקרב את ראש הזין אל עבר החור הקטן שלה המשוח כבר במשהו שמנוני.

"הוא גדול מדי, חמודה.” אומר איוון בצער כשהוא מביט באיברו. “אני לא יכול להיכנס לשם.”

אני אוהבת גדול מדי.” נוהמת קייסי ברעבתנות. “נו כבר, יא כוסית.”

היא מתנשפת בהתרגשות כאשר ראש הזין נח על הכניסה שלה ואיוון מכוון אותו בזהירות עד שנדמה לו שהכל מוכן.

הוא דוחף וקייסי נאנקת. איוון קופא אינסטינקטיבית אך קייסי מיד רושפת: “אל תפסיק! תכניס לי אותו!”

הוא דוחף שוב, מתעלם הפעם מאנקותיה, חזק פנימה עד שראש הזין נבלע בין פלחי עכוזה.

"איזה כיףףףףף…” היא מגרגרת, ראשה על הספה וידיה שומרות את התחת פשוק. “תן לי את הכל, אבא. אל תרחם עלי.”

איוון מתחיל לזיין בזהירות את התחת הצעיר, מתמכר מיד לתחושה המשכרת. הטבעת שלה לופתת אותו בחמדנות והיא מעסה אותו בכל פעם שהוא נכנס, בכל פעם שהוא יוצא. עורה שחום ומושלם, ללא רמז לפסי שיזוף ואיוון מבין שהילדה נוהגת להשתזף בעירום והתמונה המנטלית משגרת את ליבו אל גרונו. הוא מניח את ידיו הגדולות על הכדורים השחומים של ישבנה הקטן ותוקע אותה בתנועות קצובות, קובר אל איברו בין פלחי ישבנה החטובים.

"אוּ..זה גדול, כּוּס אמק…” היא נאנחת.

"אל תקללי.” עונה איוון אינסטינקטיבית. על הכלל הזה הוא תמיד מקפיד, ואין קללות אצלם בבית.

"ואם אני יקלל, יא בן זונה, מה תעשה לי? תזיין אותי יותר חזק?” נאנחת קייסי מתחתיו.

איוון מתרגז וחופן את תלתליה המקורזלים.

"אל תקללי, קייסי.”

קייסי נאנקת והוא ממהר להרפות משיערה.

"תעשה את שוב!”

"את מה?” הוא שואל.

"בשערות, תתפוס לי את השערות!” היא מבקשת. “זה מטריף אותי!”

איוון אוחז שוב בתלתליה ומושך אותם מעט לאחור וקייסי נאנחת בעונג. הוא ממשיך לבעול את התחת הקטן בתנועות קצובות וקייסי מתנשפת תחתיו בהתרגשות, עיניה עצומות למחצה ופיה פעור. בהחלטה אינסטינקטיבית הוא מקרב את שפתיו אל שלה ולשונותיהם נפגשות ומתלהטות זו מול זו בעוד קייסי גונחת אל תוך פיו. מבחינות מסוימות הנשיקה הזו היא יותר סקסית ומרגשת מכל מה שעשו עד כה.

"אבא…” נאנחת קייסי בקול. “אל תפסיקזה כל כך טווווובתמלא אותיתרכב עלי חזקאל תרחם עליאני ילדה רעה אבאתעניש אותי…”

היא שולחת את ידה אל בין רגליה ואיוון שומע אותה מפשפשת במפשעתה הרטובה, ריחה האינטימי מדגדג את נחיריו. הוא ממשיך לשפד את הכדורים המוצקים של ישבנה, מתענג על מראה איברו הנעלם בין פלחי העכוז שלה.

"אני ילדה רעה….” גונחת קייסי באקסטזה מתחתיו. “מגיעות לי מכות בטוסיק, אבא…”

איוון מעולם לא הרים יד על ילדיו אבל הוא מוכן "לזרום" איתה, כמו שאומרים. הוא מרים את ידו ומנחית את כף היד הגדולה על ישבנה של קייסי בסטירה מצלצלת.

"עוד אחת!” קוראת קייסי מתחתיו. “תעניש אותי, אבוש!”

בעודו טוחן את ישבנה בתנועות עמוקות, מנחית איוון סטירה נוספת על ישבנה של קייסי והיא גומלת לו באנחה מסופקת וקוראת לו להמשיך. מבלי להפסיק לשפד את ישבנה החטוב של הילדה, איוון ממטיר סטירות מצלצלות על פלחי עכוזה, פעם על לחי ימין ופעם על לחי שמאל, פעם בכף היד ופעם בגב היד עד שקייסי מתפוצצת תחתיו בסדרת אנחות רמות וגבוהות וגופה הצעיר נרעד במשך רגעים ארוכים. היא חופן את הריפוד הלבן באגרופיה בעודה מיטלטלת על גלי האורגזמה שלה עד שהיא משתתקת לרגע, נשימותיה כבדות.

"אני צריכה שתצא.” היא אומרת בקול מאומץ ואיוון מחליק ממנה במהירות.

"וואו…” היא מתנשפת בקול. “מי היה מאמין שהזיון הכי טוב שהיה לי אי פעם זה אבא שלי?”

איוון נעמד במבוכה קלה, לא ממש יודע איך להמשיך אבל קייסי מחלצת אותו במהירות ממבוכתו. היא נעמדת ומחבקת אותו, מגישה את פניה לנשיקה והם מתנשקים נשיקה אסורה ולוהטת. ידיו, אשר בהתחלה חיבקו אותה בגמלוניות מסוימת, מצמידות אותה אליו והוא מניח יד על בטנה המוצקה, עירומה ברווח הסקסי שבין חולצת הטי לחצאית הג'ינס. איוון מחליק את ידו מתחת לחולצה ומוצא שהיא לא טרחה ללבוש חזייה היום. בלב הולם הוא חופן שד מוצק וקייסי נאנקת אל פיו כאשר הוא מלטף את פטמתה המזדקרת באצבעותיו. ידו השנייה מפשילה שוב את חצאיתה ומוצאת את ישבנה העירום והמוצק.

"אבא…” היא מתרפקת על חזהו ומתמסרת למגעו. “אני צריכה אותך…”

"אני כאן.” הוא אומר ונושק לשפתיה ברכות.

"לך לספה.” היא דורשת.

"לאן את הולכת?”

"לך לספה.”

איוון מתיישב על הספה, שמח בינו לבינו לנוח כמה שניות. הוא עוצם את עיניו ונשען לאחור, פוקח אותן כשהוא שומע אותה חוזרת בצעדים מהירים, אוחזת בבקבוקון פלסטיק בידה. קייסי נשכבת על גבה לידו ומבלי לטרוח לפשוט אף פריט לבוש, היא מרימה את רגליה באוויר ומסיטה את החוטיני הצידה, חושפת ערווה כהה ומגולחת לפס סמיך העולה משפתי ערוותה. שפתי ערוותה הקטנות גדולות ככנפי פרפר שחומות וסקסיות והן מכסות את השפתיים הגדולות ולמראן רוק ממלא את פיו של איוון.

"תאכל אותי קצת, אבא.” היא מבקשת ואיוון ממהר להיעתר לבקשתה.

ריחה העמוק מטביע את נחיריו, חמים ומהביל, בעודו גוהר לעבר ערוותה. לפחות בזה הוא יותר מנוסה, זה אחד הדברים הבודדים שאמהּ מניחה לו לעשות. הוא מפשק את עלי הכותרת הגדולים של ערוותה ומלקק את החריץ הריחני שלה. קייסי נאנחת ומפשקת את רגליה, מתמסרת ללשונו המיומנת של הגבר המבוגר, מניחה את פרק ידה על מצחה ברוב דרמה. איוון מחליק אצבע אל החריץ הרטוב שלה ושומע אותה מתנשפת בקול כאשר אצבעו מחליקה פנימה. לשונו פוגשת את דגדגנה וקייסי נאנחת בקול ומלטפת את שיערו, מתמכרת לעונג שהוא משלח בגופה.

לשונו מהירה ומסורה והוא תוקף את הדגדגן שלה בלקיקות זריזות, אצבעו מרטיטה אותה מבפנים. קייסי מפשילה את חולצת הטי שלה מעלה, חושפת את שדיה המוצקים ואיוון שולח את ידו הפנויה ומלטף אותם בזה אחר זה תוך שהוא מלקק אותה ללא הפוגה.

"איווןאבאזה מדהים…” נאנחת קייסי. “אף אחד לא ירד לי ככהאףאחד אפחד אפחדאל תפסייייק!”

כאילו שהוא התכוון. ביד אחת הוא מלטף את שדיה לסירוגין, במפגן מרשים של חלוקת קשב הוא מתעכב כמה רגעים על כל פטמה לפני שהוא עובר לאחרת. עטרותיה חומות, גדולות מעט יותר ממטבע של חמישה שקלים ובמרכז כל אחת מהן פטמה קטנה וחמודה. מבלי להפסיק ללקק את דגדגנה הרעב הוא ממולל את הפטמות בשתי אצבעות, צובט, מלקק ומלטף אותה ללא הפוגה עד ששיא חדש פוגע בה והיא נאנחת ומתנשמת וקוראת בשמו מספר פעמים בעודה מתפוצצת תחת לשונו וסביב ראשו.

"זה. היה. מדהים.” מתנשמת קייסי ולראשונה מאז שהחל המפגש המוזר הזה הפוזה השחצנית – דומיננטית שלה מתמתנת מעט. “אף פעם לא ירדו לי ככה.”

איוון מזדקף ונאנח בכאב. הגב שלו ממש לא בנוי לתעלולים האלה.

"מה קרה?” שואלת קייסי תחתיו.

"הגב.”

"אתה בסדר?” היא שואלת בדאגה.

צעירה יפיפייה, חטובה ורטובה, שוכבת תחתיו פשוקת רגליים. אז סך הכל התשובה לשאלה היא:

"כן, אפשר להגיד שכן.” הוא מחייך אליה, איברו זקור ומתנודד בין ירכיה.

"בוא אלי.” מבקשת קייסי.

"אני צריך לרחוץ אותו קודם.” עונה המבוגר האחראי שבו. הוא אמנם לא ביצע מין אנאלי לפני היום, אבל הוא יודע שאסור לעבור מהכניסה האחורית לקדמית בלי לרחוץ את הזין קודם.

"אתה לא זז מכאן.” תובעת קייסי. “שלא תעיז!”

"נו, קייסי, אני לא נכנס לשם בלי לרחוץ.”

בתגובה מחייכת קייסי ומגביהה את אגנה, ברכיה כמעט נוגעות בכתפיה.

"ולכאן?” היא שואלת בהתגרות, ידיה אוחזות בפלחי עכוזה כמו מציגות אותן לראווה.

"את רוצה שוב…”

"…בתחת?” היא מגחכת לנוכח מבוכתו. “קשה לך להגיד את המילה הזאת?”

"את רוצה שוב בתחת?”

"נראה לי שהמטרה הייתה שלא תמות בתול אנאלי, אז מצדי אפשר להמשיך בכיוון הזה.”

איוון לא זקוק להזמנה נוספת. אין ספק שהצעירים היום מזדיינים בצורה שונה מאוד ממה שהיה בנעוריו, אבל הוא לא מתלונן. קייסי שוכבת על גבה תחתיו, רגליה מונפות גבוה כל כך באוויר עד שברכיה כמעט נוגעות בכתפיה, חצאיתה המופשלת והחוטיני המוסט אל הצד חושפים את פי הטבעת שלה והיא אוחזת בפלחי עכוזה השחומים, מפשקת אותם בהזמנה. למרות שהיא גמרה רק לפני רגעים ספורים, קייסי שוב מתנשמת בהתרגשות ומלקקת מדי פעם את שפתיה הרכות. לאיוון אין ספק שהילדה מוכנה לעוד סיבוב.

היא מגביהה עוד יותר את ישבנה ואיוון מקרב את איברו אל פי הטבעת שלה. דחיפה קטנה וראש הזין בפנים, מלווה בחיוך שביעות רצון של קייסי. בתנועות אטיות הוא מתחיל לזיין אותה בתחת, נע פנימה והחוצה מראש הזין ועד האשכים. בהיותו זקוף, ידיו משוחררות והוא שולח יד אל דגדגנה של קייסי, מרטיט אותו בכרית האצבע והיא נאנחת בקול ונושכת את שפתה התחתונה בחושניות. כצעירה טיפוסית בדור ה"שופוני", קייסי נותנת שואו טוב, ללא ספק מודעת לכמה סקסית היא נראית כאשר היא מלטפת לעצמה את השדיים ומשחקת בפטמותיה החומות.

קייסי מישירה בו מבט בעודו בועל אותה על אותה ספה עליה אמהּ מקפידה תמיד שלא יאכלו ולא יקפצו. דוק זיעה מכסה את פניה היפות, אגלים מתנוצצים על מצחה כמו תכשיטים, מתערבבים עם שרידי הזרע שהותיר שם קודם ואיוון חושב לעצמו כמה יפה נראית הצעירה הזאת, רעבה וחמה, רטובה ומשתוקקת אליו. בינו לבינו הוא תוהה איך יוכלו להעמיד פנים שזה היה חד פעמי אבל אז הוא מכריח את עצמו לא לחשוב על העתיד: ההווה שוכבת מתחתיו, חרמנית ומתנשפת והוא הוא ליהנות ממה ממה שקורה עכשיו ולחשוב על העתיד אחר כך.

"תזיין אותי, אבא…” נאנחת קיסרית מתחתיו, אצבעותיה מושכות פטמותיה לסירוגין. “תדפוק אותי בתחתעד הסוף…”

איוון מגביר את הקצב, חש בזיעה ניגרת על פניו, מטפטפת לתוך עיניו. הוא גוהר מטה והם מתנשקים בתשוקה, גופו הכבד קובר את גופה הצעיר והיא מחבקת אותו, מאמצת אותו אל זרועותיה, אל בין רגליה הפשוקות לרווחה. שפתיה מוצאות את תנוך אוזנו וצמרמורת מבזיקה בגופו של איוון כאשר לשונה פולשת אל אוזנו.

"חשבתי שאני הולכת לעשות לך טובה…” היא מתנשפת באוזנו. “לא חשבתי שאתה תעיף אותי ככה…”

"את מדהימה, קיסרית.” הוא נאנח בתשובה.

"אל תגמור לי בפנים, אני רוצה לעשות משהו.”

"אז תעשי את זה מהר, אני לא אחזיק עוד הרבה זמן מעמד….” מודה איוון.

"תתרומם.” מורה קייסי ואיוון מציית, גופו הכבד מתרומם ממנה בכבדות.

בתימהון מסוים הוא צופה בה מחליקה אל השטיח כאשר איברו עדיין בתוכה. כעת כתפיה נחות על השטיח,ישבנה נח על הספה רגליה נעולות הסניקרס הלבנות מתנופפות מעל ראשה, החולצה המופשלת חושפת את שדיה וכל זה כאשר איברו של איוון עדיין בישבנה.

"תמשיך לזיין אותי.” היא מבקשת מלמטה, ראשה על השטיח ורגליה באוויר. "וכשאתה ממש הולך לגמור, תגמור לי על הפרצוף מלמעלה.”

"כבר עשית את פעם?” שואל איוון בתימהון.

"יותר מפעם אחת.” היא מחייכת חיוך שדוני. “אני קוראת לזה 'גשם חם'. יאללה, תן לי את זה.”

איוון שוב משתומם על הצעירים של היום, אבל אין לו הרבה זמן לחשוב על זה כי הוא מרגיש את הדגדוג הנעים פושה בגופו ויודע שלא נותר לו זמן רב אם הוא רוצה לעשות את זה כמו שהילדה ביקשה. כאשר הוא חש שאינו יכול לעצור יותר הוא שולף את איברו מהתחת השחום שלה ומתחיל לאונן, מכוון לעבר פניה. קייסי שולחת יד אל דגדגנה ואצבעה נעה במהירות בעודה צופה בו מלמטה ואנחת חרמנות נפלטת מפיה כאשר הנתז הראשון פורץ מאיברו.

גופו של איוון נרעד בעוד הנתזים נפלטים מראש הזין. הם חוצים במהירות את המרחק שבין הזין לפניה של קייסי המתנשפת ונוחתים על פניה המיוזעים ועל סבך שיערותיה המקורזלות, מצפים אותה בשכבה שנייה של שפיך. קייסי מאוננת במרץ תחת הגשם החמים הניתך עליה וחלק מהשפע נוחת סביב שפתיה ואף בתוך פיה הפעור והיא מלקקת אותו באופן שמבהיר לאיוון כמה היא מודעת לאופן בו היא נראית, כאילו מצלמת את עצמה תוך כדי הזיון כדי לחלוק עם חבריה.

איוון סוחט את הטיפות האחרונות מאיברו ומתמוטט על הספה בכבדות, לבו הולם בכזו מהירות שהוא לרגע באמת תוהה אם לא העמיס עליו יותר מדי. נקודות שחורות מתחילות למלא את שדה הראיה שלו ומרחוק הוא שומע את קייסי אומרת משהו.

"…אתה בסדר?”

איוון פוקח את עיניו. קייסי רוכנת לצדו, מביטה בו בדאגה בפנים שטופי שפיך.

"כן.” הוא מחייך. “התרגשתי טיפה יותר מדי.”

"טוב, תרגיע, בסדר? עד שמצאתי אותך אני לא מתכוונת לאבד אותך.” היא אומרת ומתפרקדת על חזהו כחתולה מתפנקת.

"מה זאת אומרת מצאת אותי? תמיד הייתי פה.”

"אבל לא ידעתי שאתה כזה זיון.”

איוון נאנח. הוא היה צריך לדעת שזה לא היה חד פעמי.

"מתי אמא חוזרת?” שואלת קייסי.

"יום שלישי.” עונה איוון.

"אז יש לנו יומיים.” אומרת קייסי, מלטפת בעצלתיים את איברו של איוון אשר שוכב, מעולף, על ירכו.

"תשמעי, אנחנו צריכים לדבר על זה…” מנסה איוון לומר אך הצעירה קוטעת את דבריו.

"בוא נדבר על זה במקלחת, בסדר?”

איוון נאנח ומניח לה לגרור אותו אל המקלחת. היא מפשטת בתנועות פתייניות ובמהרה שניהם עירומים מתחת למים החמים. היומיים הבאים יהיו מתישים, הוא יודע כאשר גופה העירום נצמד אל גופו, מצית בו התרגשות. עשר דקות אחר כך נשמעות מהלומות קצובות מחדר האמבטיה, מלוות באנחות רכות.

הסוף.

==============================

לא תופתעו לגלות שאני צופה בהרבה פורנו. בדרך כלל יש "חומה סינית" בין סצנות פורנו לסיפורים, כי סיפור טוב צריך להיות מבוסס על אמינות גבוהה וסצנות פורנו מציגות יותר את התכלס ופחות את הסיפור אבל הסיפור הזה נולד כשהשראה מסצינה מהסרט Father's Day. הסרט הוא אוסף של סצנות בהן "בנות" צעירות מפתות את "אבותיהן" והסצנה ששבתה אתלביהיא הסצנה בה Casey Calvert מפתה את Evan Stone אחרי שהוא מוצא באט פלאג בחדר שלה. לצערי, בסרט (כמו שקורה בהרבה סרטי פורנו) ברגע שהסקס מתחיל השחקנים שוכחים את הדמויות שלהם וסתם מזדיינים אבל אני ניסיתי לשמור על הדמויות גם אחרי. כמובן שהשמות קיסרית ואיוון הן מחווה לשחקנים מהסרט.

Print Friendly, PDF & Email

11 thoughts on “הפטריה”

  1. מדהים מדהים מדהים
    דורש חלק ב' שאמא מגלה או משהו בסגנון אבל גם אם לא, תמשיך לכתוב, אתה תותח בקטע לא נורמלי!!

  2. זה באמת נשמע קצת קלישאתי ושבלוני כמו סרט פורנו, ושמח לגלות שזו מחוות יוצר, ולא ירידה בסטנדרטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *