הסופרמרקט של שון: סיון

לפתיחה

הוא נעצר לרגע כאשר הוא מתקרב לסלון: שון מתנשק עם בחורה אשר גבוהה ממנו במעט בזכות סנדלי פלטפורמה גבוהים. היא לבושה בחצאית מיקרוסקופית וחולצת רשת אשר אינה מסתירה את שדיה הקטנים. בעודו מנשק אותה, מחליק שון את ידו אל מתחת לחולצה וחופן שד קטן אחד. הבחורה לא מתנגדת וממשיכה לנשק אותו, מניחה לו להניח את ידו השנייה בין רגליה ולעלות מעלה, אל מתחת לחצאית. שון מניע את ידו בין רגליה והיא מתנשפת ברכות ועומר מבין שהוא בטח החדיר לתוכה אצבע. איברו מתקשה במכנסיים: זה כמו סרט פורנו אמיתי, ממש מול העיניים שלו.

שני דברים קורים בבת אחת: עומר מתקרב מעט לאקשן ושון והבחורה מסתובבים טיפה כך שהוא יכול לראות את הפנים שלה.

סיון.

אחותו הגדולה.

לא. לא. לא.

נשימתו של עומר נעתקת וראשו סחרחר. היא אמנם בלי משקפי התחתיתבקבוקעראק שלה, השיער שלה קלוע בצמה והיא לבושה בבגדים של זונה אבל זו היא ללא ספק אחותו הגדולה, אשר מעניקה עכשיו לשון כניסה חופשית לכל המתקנים בלונה פארק שלה ארבעה מטרים ממנו.

זה לא קורה. לא יכול להיות.

שון מניח יד על כתפה וסיון כורעת מולו ומפשילה את מכנסיו.

"תן לה בראש!” צוהל תום כאשר שפתיה עוטפות את איברו של שון.

שון מניח את ידיו על ראשה ועומר צופה בעיניים קרועות באחותו המוצצת את הזין אשר בפיה. ראשה של סיון עולה ויורד במהירות על איברו של שון, שפתיה משאירות שובל רטוב של רוק בוהק.

מליון שאלות עפות עכשיו במוחו של עומר. מה עושה כאן סיון? ולמה היא לבושה ככה? מאיפה הבגדים האלו? ומאיפה היא מכירה את שון וכולם הצעירים ממנה בשנתיים?

תום מתקרב אליהם ומפשיל גם הוא את מכנסיו וסיון מכניסה את איברו אל פיה, מוצצת אותו מעט ואז חוזרת למצוץ לשון בעודה מאוננת לתום. כאשר איתן מתקרב הסיפור חוזר על עצמו ועומר מביט בתדהמה באחותו המוצצת ומאוננת לשלושה נערים בו זמנית. למרות ההלם, הזין שלו עומד במכנסיים והמשקפיים שלו מתמלאות אדים בתדירות כזו שהוא חייב לנקות אותם מדי כמה רגעים. רגליו נושאות אותו באטיות מעצמן עד שהוא עומד רק מטר מההתרחשות המזעזעת והמסעירה.

תום נאנח ושפיך פורץ מאיברו ונוחת בשרוכים לבנים על שיערותיה של סיון אך היא לא נעצרת אלא להיפך, מגבירה את קצב האוננות של ידה, כאילו חולבת ממנו את הטיפות האחרונות. שפתיה המלאות ממשיכות להקיף את איברו של שון, ראשה עולה ויורד הזין וקולות גרוניים ממלאים את האוויר. תום, מרוּקן, מצחקק ושולף שטר מכיס מכנסיו וסיון ממהרת לקחת אותו ולתחוב אותו לתיק הצד הקטן שלה. אחר כך מתרחק ממנה תום והיא מנצלת את היד שהתפנתה כדי להתחיל לאונן לשון בעודה מוצצת לו. עכשיו תורו של שון לגנוח ועומר מזהה תנועות בליעה מובהקות בפיה של אחותו כאשר היא בולעת את זרעו של שון בעודו פורץ אל גרונה. בשתי ידיים, שון אוחז בראשה בעיניים עצומות, ממלא את פיה וגרונה בשפיך חם ונאנח בעונג.

שון משלם לה ומתרחק עכשיו גם הוא ועומר צופה באחותו מתמקדת עכשיו בזין היחיד שנשאר מולה, הזין של איתן. לפתע היא כנראה מבחינה בזווית העין בדמותו של אחיה העומד עכשיו רק חצי מטר ממנה ומבלי להוציא את איברו של איתן מפיה, שולחת יד לעבר מפשעתו של עומר, אוחזת במכנסיו ומתחילה לפשפש במפשעתו. קפוא ומזועזע, עומר צופה באצבעותיה הזריזות של סיון פותחות את רוכסן מכנסיו ומפשילות את מכנסיו ותחתוניו. איברו משתחרר לחופשי ובתוך שנייה כבר מקיפות שפתיה הרכות של אחותו את איברו והיא מתחילה למצוץ לו.

עומר רוצה לברוח משם. צריך לברוח משם. אך הוא רק עומד שם, איברו הבוגדני קשה בפיה של אחותו הכמעט עיוורת ללא משקפיה. הוא מנסה לאזור אומץ ולהסתלק משם אך סיון מניחה יד על איברו ומתחילה לאונן לו בתנועות מהירות בעודה מוצצת את איברו ומלקקת את הכיפה בשקדנות. לידו גונח איתן ומתחיל לרסס את צד ראשה של סיון בשפיך אך היא מתעלמת ממנו וממשיכה לענג בפיה את הזין אשר אינה יודעת ששייך לאחיה.

"אולי תדפוק אותה?” מציע תום ושון צוחק.

"יאללה, זה רעיון.” אומר שון.

"לא.” מקרקר עומר אך אף אחד לא שומע אותו. שון ותום קמים מהספות עליהן הם רובצים ומתקרבים לסיון.

"בואי, מאמי, עמיר רוצה לקחת אותך לסיבוב.” צוחק תום ושון אוחז בידה ומעמיד אותה, מסובב אותה ואז מכופף אותה כך שישבנה פונה לעבר עומר, מציץ מתחת לחצאית הזעירה.

סיון עומדת כפופה וטופחת על ישבנה בהזמנה. לאחר מכן היא שולחת את ידה לאחור, אוחזת באיברו הרטוב של אחיה. עומר צופה בזוועה באיברו הנדחק אל הלהט שבין רגליה של אחותו, מוכה אלם.

"דפוק אותה!” צועק שון.

"תקע אותה!” צועק תום ושלושתם מתחילים לנהום בקצב:

"דפוק אותה!”

"תקע אותה!”

"דפוק אותה!”

עומר רק רוצה לבכות או לברוח או גם וגם אבל הוא לכוד. הם מקיפים אותו והנהמות שלהם מתגברות והופכות פראיות יותר. הוא מרגיש שלא יוכל לעזוב עכשיו גם אם ירצה.

"דפוק אותה!”

"תקע אותה!”

"דפוק אותה!”

והוא מתחיל לדפוק את אחותו. מהוסס בהתחלה אך אחר כך החרמנות והריגוש, מתודלקים באלכוהול ולחץ קבוצתי מתגברים על המוסר וההיגיון והאגן שלו מקבל חיים משלו. ידיו אוחזות בישבנה ואיברו מחליק ממנה ולתוכה והיא רטובה ולוהטת ומקבלת אותו בתשוקה עיוורת. הוא מחזיק בה בחוזקה והולם בה בכוח, כעס מתערבב בתשוקה אך נדמה שלה זה לא אכפת, להיפך: אחותו נרטבת מרגע לרגע, מניעה את ראשה מצד לצד כחתולה מיוחמת.

תום מתקרב מלפנים ומקרב את איברו לראשה של סיון המתכופפת. קצרת רואי ככל שתהיה, מהמרחק הזה היא מבחינה בזין והיא מפשקת את שפתיה הרכות בצייתנות ומניחה לתום להחליק את איברו אל פיה. היא מניחה את ידיה על מותניו של תום ומהלומות אגנו של אחיה שולחות את הזין אשר בפיה עמוק אל גרונה הלוהט. בתוך דקות עומר גומר בתוך אחותו, צמרמורות עונג ותיעוב מזעזעות את גוו והוא מתנשף בקול.

חלש ומבועת, עומר כושל ומתיישב בכבדות על ספה, העולם מתעמעם סביבו. בשעה הקרובה הוא צופה בעיניים ריקות בחבריו החדשים עולים על אחותו בזה אחר זה והיא מקבלת את כולם באותה התלהבות מזויפת, מניחה להם להמטיר עליה שטרות ושפיך. אחר כך, כאשר לא ירגישו בו, ההגיון גובר עליו ומסלק את אדי האלכוהול ממוחו ברמה כזו שיבין מה עשה. מוכה גועל, הוא יוצא מהבית מבלי לומר דבר לאיש. בחוץ הוא עולה על אופניו, מדווש, ובורח משם.

Print Friendly, PDF & Email

6 thoughts on “הסופרמרקט של שון: סיון”

  1. הסוף השני פחות הזוי מהראשון, מחייב המשך בו האח מתוודא בפני אחותו על הזיון איתה ומבקש לדעת איך הגיעה למצב הזה, היא מורחת אותו בסיפורים ומפתה אותו לזיין אותה מתי שיירצה רק שלא יספר להורים, הוא דורש ממנה להתנתק משון וחבריו… אתה בטח יכול לעשות מזה מטעמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *